دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1041414
۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کلاس درس طلاب

حوزه/معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان گفت: دوره میثاق طلبگی از امروز تا یک هفته با هدف آشنایی طلاب با فضای کلی حوزه و طلبگی و... در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان لرستان که در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: طلاب با اساتید انس بگیرند و ارتباط صمیمانه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی طلاب، دوره میثاق طلبگی نیز ویژه طلاب جدیدالورود آغاز شده است افزود: دوره میثاق طلبگی از امروز تا یک هفته با هدف آشنایی طلاب با فضای کلی حوزه و طلبگی و ... در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در حال برگزاری است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان اظهار کرد: در دوره میثاق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورود، آداب و رسم طلبگی، اخلاق طلبگی و آشنایی با قوانین و مقررات تعلیم و تربیت در حوزه زیر نظر اساتید مجرب تدریس می شود.

حجت الاسلام شمسی فر در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره حجت الاسلام جیرانی از اساتید مشاوره حوزه علمیه قم طلاب را از لحاظ اصول علمی روانشناسی و روانشناختی مورد بررسی قرار خواهد داد و در نهایت آزمون های شخصیتی برای آنان برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha