دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر /  بازدید امام جمعه همدان از روند اجرایی خط اضطراری آبرسانی به همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه نجابت مردم همدان ستودنی است، گفت: جواب مسئولان به این نجابت مردم همدان، تلاش شبانه روزی است که برای حل مشکل آب در حال فعالیت هستند و در بخش‌های مختلف در حال اجرای پروژه‌های مختلف می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز با حضور در شهر جورقان، از روند اجرایی خط اضطراری آبرسانی به همدان بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه متاسفانه در این مدت مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد شده است، اظهار داشت: امروز لازم است تا از نجابت، صبر و حوصله مردم همدان که در این شرایط سخت شاهد همراهی و همکاری آنها بودیم، تشکر کنم.

وی با تاکید بر اینکه این نجابت مردم ستودنی است، گفت: جواب مسئولان به این نجابت مردم همدان، تلاش شبانه روزی است که برای حل مشکل آب در حال فعالیت هستند و در بخش‌های مختلف در حال اجرای پروژه‌های مختلف می‌باشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برای رفع مشکل آب همدان، همزمان چندین طرح در حال اجرا می‌باشد، مطرح کرد: همه مسئولان و متولیان از هیئت دولت، وزیر نیرو تا استاندار و مجموعه مدیریتی استان، همه به صورت جهادی پای کار هستند و شبانه روز در حال فعالیت می‌باشند.

وی با بیان اینکه از لحظه اول ایجاد مشکل آب در همدان، گروه‌های جهادی به میدان آمده‌اند، یادآور شد: همانند دیگر صحنه‌ها و شرایط سخت، بازهم این طلاب، بسیج و گروه‌های مردمی در قالب نیروهای جهادی بودند که برای کمک به مردم وارد میدان شدند و شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: قسمت‌هایی از شهر که آب کمتر به آنجا می‌رسد، توسط تانکرهای آبرسانی تحت پوشش قرار گرفته‌اند و با درخواست مردم، ماشین به این مناطق اعزام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از همه کسانی که در این مدت مشغول فعالیت هستند باید تقدیر کنیم، اظهار داشت: برخی از کشاورزان با وجود آنکه محصولات کشاورزی نیز داشتند اما با نذر آب در ماه محرم و صفر، به یاری هم استانی‌های خود شتافتند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خاطر نشان کرد: بسیاری از کشاورزان در شهرهای بهار و کبودراهنگ نیز به صورت خودجوش آب چاه‌های خود را در اختیار مردم همدان قرار داده‌اند که این اقدام قابل تقدیر و قدردانی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha