پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
آیت الله ناصری

حوزه / امام جمعه و فرماندار آران و بیدگل در پیام مشترکی ارتحال آیت الله ناصری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان امام جمعه و فرماندار آران وبیدگل در پیام مشترکی ارتحال آیت الله ناصری را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: العلماء مصابیح الارض، و خلفاء الانبیاء، و ورثنی و ورثة الانبیاء.

خبر ارتحال جانسوز آیت‌الله ناصری(ره) عالم وارسته، استاد اخلاق و مدرس حوزه‌های علمیه موجب تأثر و تألمات وافر گردید.

این عالم وارسته پس از بهره‌مندی از محضر اساتید، با حضور در خطه شهیدپرور اصفهان سالیان متمادی به تربیت شاگردان، پرورش طلّاب ، تدریس فقه، اصول و تفسیر قرآن و خدمت به مردم و حمایت از محرومان پرداخت.

تأسیس مدارس علوم دینی، مؤسسات تخصصی و تحقیقاتی حوزوی، مراکز درمانی و خیریّه، آثار مکتوب، سخنرانی‌ها و پرورش شاگردان فرهیخته و اخلاق مدار بخشی از برکات عمر نورانی ایشان بود.

نقش ایشان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبری معظم انقلاب در تمام مقاطع حساس کشور نیز تحسین برانگیز است و نقطه‌ امید دلدادگان به نظام و انقلاب در گروه‌های مختلف مردم بویژه در استان انقلابی و شهید پرور اصفهان به حساب می‌آمد.

اینجانبان ارتحال آن فقید سعید را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام، شاگردان و علاقه مندان ایشان و حوزه علمیه و علما و اساتید و بزرگان و مردم شریف اصفهان و نیز به بازماندگان ارجمند و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، رفعت مقام و حشر با اولیای الهی و صدیقین را برای آن استاد اخلاق و معرفت و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی علی اکبر رضایی
امام جمعه آران و بیدگل فرماندار شهرستان آران وبیدگل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha