سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1041633
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
تالش

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان گفت: در راستای کمک به رشد و توسعه حوزه‌های علمیه باید مشکلات و کاستی مراکز بررسی و برطرف شود و راه برون رفت از این مشلات نیز مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، امروز در جریان بازدید از دو مدرسه علمیه شهرستان تالش و نشست مشترک حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور مدیر حوزه علمیه گیلان، حجت الاسلام محمدرضا وحیدی نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان و رضا آقا جمالی مدیر جهاد کشاورزی تالش، مهم‌ترین مسائل و مشکلات مدارس علمیه این شهرستان بررسی شد.

مسائل مربوط به معیشت طلاب و اساتید، مشکلات حوزه علمیه تالش، توجه به نخبگان حوزوی شهرستان و حمایت از طلاب، لزوم ایجاد منابع پایدار برای حوزه استان و شهرستان تالش، استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیت در عرصه کارهای فرهنگی در سطح استان، اهمیت ارتباط بیشتر اساتید با طلاب از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیپور در این نشست اظهار داشت: در راستای کمک به رشد و توسعه حوزه‌های علمیه باید مشکلات و کاستی این مراکز به صورت دقیق بررسی و برطرف شود و راه برون رفت از این مشکلات نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیر حوزه علمیه استان گیلان بر لزوم ایجاد منابع پایدار برای اداره حوزه‌های علمیه تأکید کرد و گفت: توافق نامه‌ای جهت ایجاد منابع پایدار برای حوزه علمیه شهرستان تالش امضا شده است و این توافق نامه هم از طرف مدرسه علمیه و هم از طرف حوزه علمیه استان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha