جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق - مدیر حوزه علمیه تهران

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق اعلام کرد: رشته های تخصصی حوزوی با تشکیل بانک اطلاعات پژوهشی و آموزشی و ایجاد مراکز جدید تخصصی در حوزه های علمیه استان تهران توسعه می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق در حاشیه مراسم آغاز سال جدید تحصیلی حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت : راهبرد و سیاست اصلی مدیریت حوزه استان تهران در سال جدید تحصیلی، رشد و تعالی زیرساخت های علمی و پژوهشی با توسعه و گسترش هدفمند رشته های تخصصی است که بر همین اساس نیز با تلاشهای مستمر، واگذاری مدارج علمی و توسعه رشته های تخصصی و عمومی همچنین و افزایش دروس خارج فقه و اصول در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تأمین اساتید داور و مشاور، همچنین تکمیل بانک اطلاعات و موضوعات پژوهشی از دیگر زیرساخت های آموزشی آماده است تا براساس آن، امکان تدوین و نگارش نهایی همچنین برگزاری جلسات داوری برای اخذ مدارک سطوح دو و سه فراهم می شود.

مدیر حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: توانمندی های اساتید برجسته استان تهران همچنین زیرساخت های علمی آماده شده در این استان، امکان این فعالیت را فراهم کرده است تا امکان ارائه این خدمات علمی و پژوهش در استان فراهم شده است که تا طلاب ارجمند بتوانند تمامی سطوح علمی در رشته های متنوع حوزوی را در شهر خود تکمیل کنند.

در آیین آغاز سال جدید حوزه علمیه استان تهران که همزمان با سالگرد دیدار تاریخی طلاب استان تهران با مقام معظم رهبری و با سخنرانی آیت الله العظمی نوری همدانی، در سالن شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، مسئولین فرهنگی استان، مدیران و معاونین حوزه های علمیه و طلاب و روحانیون شرکت داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha