سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1041662
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با صدور پیام های جداگانه، ارتحال آیت‌الله مصطفوی، همچنین مصیبت وارده به حجج اسلام والمسلمین میر کتولی، محمدی شاهرودی و سردار محمد باقر ذوالقدر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با صدور پیام های جداگانه، ارتحال آیت‌الله سعادت مصطفوی، همچنین مصیبت های وارده به حجت‌الاسلام والمسلمین میرکتولی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی و سردار محمد باقر ذوالقدر تسلیت را گفت که متن هریک از این پیام ها به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت اندیشمند فرزانه حضرت آیت الله آقای سیدحسن سعادت مصطفوی(ره) پس از تحمل رنج بیماری موجب تاسف گردید.

اینجانب ضمن پاسداشت سالها مجاهدت علمی ایشان در مسیر تعلیم معارف اسلامی، فقدان آن روحانی فرهیخته را به خانواده، دوستان و آشنایان به ویژه شاگردان ایشان در دانشگاه امام صادق(ع) تسلیت عرض نموده از درگاه غفور ودود برای آن فقید سعید، علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان، آرامش قلبی و اجر جزیل خواهانم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت مستطاب حجت الاسلام والمسلمین میرکتولی(دامت برکاته)

سلام علیکم بما صبرتم

بدینوسیله فقدان بانوی مومنه والده مکرمه تان را به جنابعالی و بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی صالحه و همسر فقیدشان، علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل توام با اجر فراوان و پایدار خواهانم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای محمدی شاهرودی(زید عزه)

سلام علیکم بما صبرتم

بدینوسیله درگذشت بانوی صالحه والده گرامی تان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند غفور برای ایشان و همسر فقیدشان، غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان، آرامش قلبی و اجر فراوان خواستارم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

جناب مستطاب سردار محمدباقر ذوالقدر(دام عزه)

سلام علیکم بما صبرتم

ضمن ابراز همدردی، فقدان بانوی صالحه والده مکرمه تان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از خدای مهربان برای آن بانوی مومنه، علو درجات و مغفرت بی پایان و برای بازماندگان، سلامتی، عزت و شکیبایی مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha