دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دولت

حوزه/ استاندار لرستان گفت: ترور شهدای دولت موجب افشای چهره کثیف منافقین و ماندگاری نام آنان به عنوان الگوی دولتمردان در نظام اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دولت در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: ترور این دو انسان مکتبی و انقلابی موجب افشای چهره‌ کثیف منافقین و ماندگاری نام آن‌ها به عنوان الگوی دولتمردان در نظام اسلامی شد.

وی ادامه داد: دولتمردان باید با تبیین مولفه‌های شخصیتی و اهداف شهدا در راه تعالی نظام گام بردارند و همواره در انجام وظیفه سیره شهدای دولت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

استاندار لرستان گفت: بدهی دولت در کنار فروش پایین نفت و مواجه شدن با اوج بیماری کرونا از جمله مشکلات پیش روی دولت سیزدهم بود که با هدایت های مقام معظم رهبری(مدظلعه العالی) و تلاش‌های دولت و در راس آن رئیس جمهور توانستیم بر بخش زیادی از مشکلات فائق بیاییم.

زیویار همچنین به سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به استان‌های مختلف و تقویت گفتمان دولت و ملت اشاره کرد و ادامه داد: در حاضر ۳۱۳ طرح عمرانی و ۱۱۹ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم با رفع موانع و جذب سرمایه گذار، به زودی شاهد بهره برداری از این طرح‌ها باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha