سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: از جمله مهم ترین الزامات موفقیت دولت در جبهه اقتصاد و حل مشکلات در این زمینه، بهره گیری حداکثری از ظرفیت بالای مردم است.

دکتر شریف لکزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به این که یکی از وظایف مهم دولتمردان در شرایط کنونی، تلاش مجاهدانه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، اظهار داشت: اگر دولت می خواهد در این زمینه کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد باید از همه ظرفیت های مردمی در راه تحول اقتصادی و رفع موانع و مشکلات استفاده کند.

وی افزود: اگر به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز در باب اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخلی نیز توجه کنیم، ایشان بر اهمیت استفاده از ظرفیت توان مردمی بسیار تأکید دارند و لذا این رهنمود باید همواره مدنظر دولتمردان و مسئولان کشور باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با اشاره به جایگاه بسیار کلیدی مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: از جمله مهم ترین الزامات و بایسته های موفقیت حاکمیت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، مردم مداری مسئولان است و این که دغدغه جدی شان حل مشکلات مردم به خصوص اقشار محروم و کم بضاعت جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: حرکت منسجم و هدفمند بر اساس منافع ملی و پرهیز از نگاه های جناحی و حزبی از دیگر الزامات توفیق دولت در خدمت به مردم و کشور است و این که در این راستا به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، جامه عمل بپوشانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha