دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‎الاسلام والمسلمین عباس اسکندری

حوزه/ هر کاری باید بر اساس برنامه و جامعیت علمی باشد، تا ماندگار شود. شناخت دقیق جامعه امر دیگر برای ماندگاری فعالیت های خیرخواهانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در نخستین دوره مهارت افزایی، توانمند سازی فعالان عرصه نیکوکاری که در جامعة المرتضی در قم برگزار شد،گفت: این گونه نشست ها مورد عنایت خدا و اهل بیت علیهم الاسلام است، چرا که انسان موجود اجتماعی است و در ارتباط با همه مردم مسئولیت دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه هر کاری باید بر اساس برنامه و جامعیت علمی باشد، تا ماندگار شود، افزود: شناخت دقیق جامعه امر دیگر برای ماندگاری فعالیت های خیر خواهانه است.

وی بیان داشت در جامعه افراد به صورت های مختلف وجود دارند، کسانی هستند تن پرورند و تنبل می باشند، جامعه خیّر باید این دسته افراد برنامه داشته باشد و زمینه اشتغال را فراهم کند و در این میان افرادی توانایی کارکردن ندارند اینها هم باید به نوعی دیگر مورد حمایت قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری گفت بعضی نیازمند حمایت فکری و فرهنگی و تشویق برای پذیرش مسئولیت را دارند و باید این دسته افراد را هم دعوت به کار خیر کرد.

وی بیان داشت. در این بین افرادی به فکر ایثار و فداکاری هستند و به فکر خودشان نیستند. این افراد خاص می باشند و جامعه خیّر باید برای همه این موارد برنامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha