دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
jتصاویر/ آیین رونمایی از کتاب های جدید مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات

حوزه/ حجت الاسلام دریاباری گفت: این ۴۸ مدرسه تحت عنوان تأملات و مدت زمان هر جلسه آن ها حدود دو ساعت بوده است؛ این مدرسه ها از کانال های مختلف مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات و همچنین از طریق تلویزیون اینترنتی پاسخ پخش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدمصطفی دریاباری، معاون آموزش و پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه در روز نخست برگزاری اولین کارگاه آموزشی شبهه شناسی و گفتمان سازی که به همت این مرکز و در مجتمع آموزشی و فرهنگی نجمه خاتون جمکران برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت مرکز به تبیین محورهای فعالیت مدارس شبهه پژوهی حوزه پرداخت و گفت: این مدارس در حوزه های تخصصی مختلف و به صورت فشرده و مجازی برگزار شده و تاکنون ۴۸ نشست تخصصی متنوع را با عنوان تأملات داشته است.

وی افزود: مدت زمان هر جلسه تأملات حدود دو ساعت بوده و از کانال های مختلف آپارات و اینستاگرام و همچنین تلویزیون اینترنتی پاسخ پخش می شود.

حجت الاسلام دریاباری خاطرنشان کرد: پرداختن به شبهات مناسبتی همچون مسائل مرتبط با کرونا و جریان احمدالحسن بصری از دیگر فعالیت های مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه تحت عنوان مدارس شبهه پژوهی در سال های اخیر بوده است.

وی در پایان بررسی شبهات پیرامون وحی را یکی دیگر از موضوعات مدارس شبهه پژوهی دانست و گفت: در هفته آینده سیزدهمین مدرسه شبهه پژوهی با موضوع اربعین حسینی از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha