دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه آموزشی شبهه شناسی

حوزه/ حجت الاسلام صادقی گفت: در عرصه پاسخ به شبهات تاکنون فعالیت های مختلفی از سوی پژوهشگاه فقه نظام همچون چاپ کتاب و برگزاری نشست های علمی با موضوعاتی چون عفاف و حجاب، ارز ترجیحی و متاورس انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام صادقی، نماینده پژوهشگاه فقه نظام در اولین کارگاه آموزشی مدیریت شبهه شناسی و گفتمان سازی که به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه و در مجتمع آموزشی و فرهنگی نجمه خاتون جمکران برگزار شد، گفت: این پژوهشگاه که تحت اشراف آیت الله اراکی راه اندازی شد، در زمینه ارائه راهکار برای مسائل مرتبط با مدیریت جامعه اسلامی و سازوکارهای فقهی در نظام اسلامی فعالیت دارد.

وی افزود: پایان نامه هایی که تاکنون در این پژوهشگاه به چاپ رسیده، ناظر به مسائل روز جامعه اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: انتشار فصلنامه علمی تخصصی فقه نظام که تاکنون سه شماره از آن منتشر شده است یکی دیگر از فعالیت های پژوهشگاه فقه نظام است.

وی در پایان برگزاری نشست های علمی مختلف با موضوع مسائل روز نظام اسلامی را یکی دیگر از فعالیت های پژوهشگاه فقه نظام دانست و گفت: در عرصه پاسخ به شبهات تاکنون فعالیت های مختلفی از سوی این پژوهشگاه همچون چاپ کتاب و برگزاری نشست های علمی با موضوعاتی همچون عفاف و حجاب، ارز ترجیحی و متاورس انجام گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha