دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اربعین

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: اربعین زمینه ای برای تقویت وحدت جهان اسلام است، لذا هر کسی یا جریانی که در این مراسم به دنبال پررنگ کردن اختلافات بین مذاهب اسلامی باشد بی گمان باید او را مهره سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی غربی و برخی از کشورهای مرتجع عربی دانست.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: یکی از بزرگترین همایش ها و گردهمایی های جهان، راهپیمایی اربعین حسینی است که در این سال ها زمینه تحیر جهانیان را فراهم آورده است.

استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: ابعاد تبلیغی راهپیمایی اربعین حسینی جدای از کمیت آن، بسیار متنوع و تاثیرگذار است و به نوعی از روزی که این رویداد در جهان اسلام آغاز شده، شاهد معرفی قدرت واقعی مسلمین به جهانیان هستیم.

وی اظهار کرد: اربعین حسینی حامل پیام وحدت جهان اسلام در برابر دنیای استکبار و استعمار است؛ گردهمایی بزرگ اربعین نشان می دهد که چه توان بزرگی در بطن کشورهای اسلامی نهفته است و از سوی دیگر برگزاری این مراسم به نوعی نشان می دهد که جریان تروریسم و صهیونیسم جهانی دیگر زمانی برای بقا ندارند.

حجت الاسلام کاوه عنوان کرد: زائران کربلا باید نسبت به فعالیت جریان های دین ستیز که در پوشش شیعه و سنی کار می کنند بسیار هوشیار باشند و فریب این جریانات منحرف را نخورند زیرا این جریان ها در تلاشند که وحدتی بین برادران سنی و شیعه هرگز نباشد.

وی اظهار کرد: اربعین حسینی خود زمینه ای برای تقویت وحدت جهان اسلام است، لذا هر کسی یا جریانی که در این مراسم به دنبال پررنگ کردن اختلافات بین مذاهب اسلامی باشد بی گمان نه تنها مسلمان نیست بلکه باید او را مهره سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی غربی و برخی از کشورهای مرتجع عربی دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha