دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری گفت: هدف از برگزاری کلاس سواد رسانه و تولید محتوا، حضور جریان ساز و تأثیرگذار طلاب توانمند در فضای تبلیغ مفاهیم و معارف اسلامی در فضای مجازی است.

خانم فاطمه صغری طالب زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از برگزاری دوره های مهارتی تابستانه ویژه طلاب و عموم بانوان در مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری خبر داد و اظهار کرد: فصل تابستان فرصتی جهت بازنگری و تقویت مهارت های علمی و عملی طلاب است.

وی ادامه داد: این کلاس ها طبق نیاز سنجی به عمل آمده از طلاب، در قالب ۴ دوره با موضوعات مختلف اخلاق عملی، سواد رسانه، تولید محتوا، تفسیر قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن کریم، در حال برگزار ی است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری تاکید کرد: هدف از برگزاری این دوره ها مهارت افزایی و توانمند سازی طلاب برای ورود به عرصه اجتماع است؛ در این دوره از اساتید و دانش آموختگان متخصص و مهارتی مدرسه استفاده شد و به صورت هفتگی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: قرآن راهگشای زندگی انسان است، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس معنوی و آشنایی طلاب و مبلغین با کلام وحی و در مجموع تربیت مربیان کار آمد در زمینه تدریس قرآن، از دیگر اهداف برگزاری کلاس های تسلط بر قواعد روخوانی و روانخوانی و تفسیرقرآن در این مدرسه می باشد.

طالب زاده، هدف از برگزاری کلاس سواد رسانه و تولید محتوا را حضور جریان ساز و تأثیر گذار طلاب توانمند در فضای تبلیغ مفاهیم و معارف اسلامی در فضای مجازی دانست و بیان کرد: با توجه به نقش اساسی فضای مجازی در زندگی روزمره افراد، طلاب باید در حیطه تخصص خود از این فضا به صورت مدیریت شده استفاده کنند تا عرصه را برای حضور دشمن تنگ کنند، لذا باید آموزش های لازم برای استفاده از این فضا را به بهترین نحو بیاموزند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha