یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1043246
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مدرسه تابستانی شبهه‌پژوهی اربعین و زیارت

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) با همکاری ستاد مرکزی اربعین حسینی،مدرسه تابستانی شبهه‌پژوهی اربعین و زیارت را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) با همکاری ستاد مرکزی اربعین حسینی، در روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ مدرسه تابستانی شبهه‌پژوهی اربعین و زیارت برگزار می‌نماید.

بر اساس این گزارش: مدرسه تابستانی شبهه‌پژوهی اربعین و زیارت به صورت مجازی و ویژه طلاب سطوح عالی و سطح ۴، دانشجویان مقطع ارشد و دکتری است که همراه با صدور گواهی پایان دوره خواهد بود.

اساتید این دوره عبارتند از آیت الله سید محمد غروی:زیارت در سیره و سنت رسول خدا؛ حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد تاریخچه و مبانی روائی و تاریخی زیارت اربعین؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا محمدی شاهرودی اصول و مبانی پیاده روی برای زیارت؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی؛ دشمن شناسی زیارت اربعین؛ حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی
آثار فرهنگی و تمدنی زیارت اربعین؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد رهدار زیارت اربعین وسیله ارتباط بین پیروان مذاهب مختلف اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد یاوری
آثار فردی و اجتماعی زیارت اربعین و مجری جناب علی اسماعیلی خواهد بود.

زمان برگزاری: چهار شنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

ساعت برگزاری: ۱۶ تا ۲۰

ثبت نام از طریق سایت نجاح و پیام‌رسان ایتا:

@arbaein۱۴۰۱_shobhepashuhi

و یا از طریق فرم زیر اقدام کنید:
https://formafzar.com/form/rqaes

پخش با اینترنت رایگان در pasokh.tv

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha