دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی اربعین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد گفت: راهپیمایی عظیم اربعین باید از اختلاف افکنی ها دور بماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد با بیان این که راهپیمایی اربعین نمادی از اقتدار، عظمت و شکوه اسلام است، عنوان کرد: دشمنان اسلام این عظمت و شکوه را تاب نیاورده و با طرح ریزی نقشه های شیطانی و ایجاد دسیسه، همه توان خود را هر ساله بر خدشه دار کردن آن به کار می گیرند.

وی ادامه داد: نا آرامی های اخیر عراق را نیز می توان یکی از مصادیق دسیسه های دشمنان اسلام دانست که البته با بصیرت مرجعیت معظم، هوشیاری مردم عراق و عنایت اباعبدالله الحسین علیه السلام نقش بر آب شد.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه حماسه اربعین حسینی نماد وحدت اسلامی است، تأکید کرد: راهپیمایی عظیم اربعین باید از اختلاف افکنی ها دور بماند و همه ملت های آزاده علی الخصوص دو ملت ایران و عراق، عزت و آزادگی مکتب اباعبدالله الحسین (ع) را باید در پیش چشمان استکبار جهانی به تصویر کشند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است و این رشد چشمگیر باید استمرار داشته باشد، چنانکه مقام معظم رهبری در دیدار با موکب داران عراقی، پیاده‌روی اربعین را نشانه اراده پروردگار بر نصرت الهی خواندند و بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم نیز تأکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha