شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه / امام جمعه یاسوج گفت: منافقین نزدیک به هزار نفر از کارگران ساختمانی گرفته تا بقال را به شهادت رساندند و ۱۱۰ زن توسط این باند جنایتکار و تبهکار به شهادت رسید، اما آمریکا و انگلیس همچنان آنها را حمایت کرده و محبوب این دو کشور استکباری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به جنایات منافقین کوردل در طول بیش از چهار دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: ۱۷ هزار نفر شهید ترور، یادگاری از خباثت‌ها و لکه ننگی بر پیشانی منافقین است که از کودک چند روزه تا پیرمرد ۹۰ ساله را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث دهه شصت و ترورهای کور که توسط منافقین صورت گرفت، یادآور شد: آنها هر کسی را از دم تیغ می‌گذراندند، افرادی را که هم قیافه با اهداف آنها نبود نیز ترور می‌کردند و چه جنایت‌هایی که انجام ندادند، آنها همانند داعش به هیچکس رحم نمی‌کردند، تا جایی که با بمب آتش‌زا به اتوبوس‌ها حمله می‌کردند و پیر و جوان، زن و مرد و کودک را در آتش خشم خود می‌سوزاندند.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه جنایات هولناک منافقین عاری از هرگونه انسانیت بود، گفت: در همان دهه ۶۰ میوه فروش و فروشنده‌ها را به دلیل اینکه عکس امام(ره) را در مغازه خود نصب کرده بودند را به شهادت می‌رساندند و حتی به مردم بر سر سفره‌های افطار هم رحم نمی‌کردند و مردم بی گناه را جلوی خانواده و زن و فرزند به شهادت می‌رساندند.

وی با بیان روایاتی دیگر از جنایات منافقین در دهه ۶۰، یادآور شد: شهادت نزدیک به هزار نفر از کارگران ساختمانی و ۱۱۰ زن گوشه‌ای از جنایات منافقین در کشور بود، اما آمریکا و انگلیس همچنان آنها را حمایت کرده و محبوب این دو کشور استکباری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه منافقین در هشت سال دفاع مقدس، پیاده‌نظام صدام بودند و با همراهی عناصر رژیم پهلوی به کمک رژیم بعثی شتافتند، مطرح کرد: مردم ایران هیچگاه جنایات منافقین را از یاد نخواهند برد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اربعین حسینی و تعداد بسیار زیاد زائران امام حسین(ع)، خاطر نشان کرد: امام حسن عسکری(ع) می‌فرمایند: شیعه دارای ۵ علامت است که یکی از آنها حضور در اربعین می‌باشد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه برای سفر اربعین قیامتی به پا شده و به همین خاطر مرزها بسته‌اند، گفت: این شور و عشق جریان الهی است و دست خود انسان‌ها نیست، این همه جمعیت با این وضعیت گرمای ۵۰ درجه و گرسنگی و تشنگی و همچنین کمبودها در مرزها به عشق امام حسین(ع) حاضر شده‌اند.

وی تصریح کرد: وضعیت خدمات آنجا ضعیف است و مردم باید به دستورات مسئولان در خصوص حرکت به سوی مرزها توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه از جمعیت حاضر در نماز جمعه معلوم می‌شود که تعداد بسیار زیادی از نمازگزاران عازم سفر اربعین شده‌اند، گفت: جا ماندگان می‌توانند زیارت از بعید خوانده و برنامه‌های خاص اربعین داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha