یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ دبیر ستاد مردمی قرآن و عترت گفت: با توجه به جایگاه قرآن در زندگی و همچنین ظرفیت عظیم اربعین در راستای ترویج گفتمان قرآن و عترت جمعی از جامعه قرآنی و طلاب حوزه علمیه برای نشر معارف قرآن کریم اعزام می شوند.

دبیر ستاد مردمی قرآن و عترت در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، اظهارداشت: با توجه به جایگاه قرآن در زندگی و همچنین ظرفیت عظیم اربعین در راستای ترویج گفتمان قرآن و عترت جمعی از جامعه قرآنی و طلاب حوزه علمیه برای نشر معارف قرآن کریم اعزام می شوند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به توجه به آیه کریمه یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْجَاءَتْکُمْ مَوْعِظَةٌ مِنْ رَبِّکُمْ وَ شِفَاءٌ لِمَا فِی الصُّدُورِ وَ هُدًی وَ رَحْمَةٌ لِلْمومِنِینَ «ای مردم، به یقین، برای شما از جانب پروردگارتان اندرزی، و درمانی برای آنچه در سینه‌هاست، و رهنمود و رحمتی برای گروندگان [به خدا] آمده است.(یونس، ۵۷)» در خصوص روند اعزام افزود: ستاد مردمی قرآن و عترت متشکل از گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با هدف آشنایی و ایجاد انگیزه و همچنین ترغیب زائرین به انس با قرآن کریم در زندگی از بین طلاب علاقه مند به تبلیغ با رویکرد گفتمان قرآنی به موکبهای اربعین مبلغ اعزام می‌کند.

وی بیان داشت: اعزام ها بصورت جهادی و خودجوش و حمایت‌های مالی مردمی توسط ستاد مردمی قرآن و عترت مدیریت می‌شود.

دبیر ستاد مردمی قرآن وعترت گفت: تا کنون حدود ۸۰۰ نفر از طلاب آشنا با قرآن به ستاد مردمی قرآن و عترت پیوستند که بدیهی است با توجه به مردمی بودن هزینه ها از خیرین و قرآن دوستان جهت تشویق به قرآن و عترت دعوت به عمل می آید که در این امر خدا پسندانه ۶۰۳۷۹۹۷۷۵۰۰۰۷۶۸۵بنام گروه تبلیغی شهید مدرس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شریک باشند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند فرم زیر را جهت اعزام اربعین با رویکرد قرآن بهمراه آموزش و همکاری در ایام سال تکمیل نمایند.
https://digiform.ir/ezam_arbayin

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha