دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری از اعزام مبلغین گروه جهادی این مدرسه به منطقه چهاردانگه خبر داد.

خانم فاطمه صغری طالب زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری از اعزام مبلغین گروه جهادی مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری و اعضای بسیج دانش آموزی ساری به منطقه چهاردانگه خبرداد و اظهار کرد: روحیّه‌ی جهادی یعنی کار را برای خدا انجام بدهی و وظیفه خودت بدانی؛ از طرفی طلاب بسیجی به عنوان الگو های تاثیر گذار درجامعه هستند و یکی از بهترین زمان ها برای تبلیغ طلاب است.

وی تصریح کرد: یکی ازاهداف مهم در این اردوها، ایجاد روحیه خودسازی واعتماد به نفس، تقویت روحیه خدمت در زندگی اجتماعی، کمک برای ساخت فضای فرهنگی و مذهبی، ایجاد روابط عاطفی مطلوب بین مربی و متربی و تقویت بنیه اعتقادی است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری اظهار کرد: از مهم ترین رسالت های این جهادگران، محرومیت زدایی فرهنگی، آگاهی بخشی به مردم و پرورش و تربیت انسان های صالح و دلسوز در جهت پیشرفت اهداف کشور است.

وی افزود: در اردوی جهادی طلاب با وضعیت زندگی یک منطقه محروم در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی و … آشنا می شوند و از طریق برنامه های مختلف از قبیل سخنرانی، مداحی، روخوانی و روانخوانی قرآن، دیدار با خانواده شهدا، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات اعتقادی، کلاس مهد شکوفه های قرآنی برای کودکان، برپایی نماز جماعت می کوشند که در مسیر رضوان الهی گامی موثر بردارند .

طالب زاده تاکید کرد: اقدامات انقلابی زمینه پیشرفت ما را فراهم کرد و هرجا از انقلابی‌گری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha