شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: همواره خود را موظف به رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی دانسته و ارتکاب ناهنجاری ولو از جانب عده‌ای معدود را خط قرمز می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان همواره خود را موظف به رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی دانسته و ارتکاب ناهنجاری ولو از جانب عده‌ای معدود را خط قرمز خود می‌داند و با همین نگاه، آنچه در برخی مسابقات ورزشی رخ داده را با حساسیت ویژه دنبال می‌کند.

تلاش این وزارتخانه برگزاری مسابقات با نشاط و به دور از هرگونه ناهنجاری، بی‌اخلاقی و نادیده گرفتن مسائل شرعی با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول و مرتبط است.

بروز رفتارهای حرفه‌ای توسط افراد دخیل در برگزاری یک مسابقه از جمله مسئولان ساماندهی مسابقات، نیروهای انتظامی، اعضای محترم شورای تامین، بازیکنان و عوامل تیم‌ها، کانون هواداران باشگاه‌ها و تیم ملی، رسانه‌ها و تماشاگران می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر و منظم‌تر مسابقات موثر واقع شود.

به دلسوزان ورزش و اخلاق حرفه‌ای به ویژه فوتبال اطمینان می‌دهیم که با همکاری و هماهنگی بیشتر و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های مربوطه، با تهیه و اجرای پیوست فرهنگی که مورد تاکید دولت است ان‌شاءالله روز به روز در برگزاری مسابقات آینده شرایط بهتری حکمفرما خواهد شد و مسأله خارج از عرفی رخ نخواهد داد و این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر با همکاری تماشاگران و رعایت موازین شرعی و ارزش‌ها.

طبیعی است وزارت ورزش و جوانان از سایر نهادهای مربوط توقع و انتظار دارد که برای برگزاری هر چه بهتر، منظم‌تر و باشکوه‌تر شدن مسابقات ورزشی طراحی مدبرانه و هوشمندانه به عمل آورده به گونه‌ای که محیط ورزشگاه و تماشاگران را با طیب خاطر و امنیت روانی به یک محیطی فرهنگی- ورزشی امیدآفرین و نشاط بخش تبدیل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 2
    تجویز ورود زنان به ورزشگاه مردان، خودش ناهنجاری و ناهنجاری زاست
  • ؟ IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 2
    با وجود تجارب متعدد چرا باز سراغ جواز تماشای بدن مردان توسط زنان رفتید؟ چرا سعی کردید مراجع معظم را قانع کنید؟
  • . IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 1
    رویه جده مطهره تان چی بوده؟ چرا خلاف آن می روید؟
  • استحاله هرگز IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    1 1
    ورزش عامل چند منظوره ایِ مثبت و مفید است، و نبایستی ابزار نفوذ فرهنگ منحط مادی و غربی شود.