دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجروحان حادثه مسجد حاج عباس شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری فردی که صبح امروز چند شهروند را در مسجد حاج عباس شیراز با چاقو مجروح کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ فرج شجاعی درباره جزئیات حادثه مسجد حاج‌عباس شیراز اعلام کرد: ساعت ۹ صبح امروز برابر تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی چند نفر شهروند در یکی از مساجد شیراز بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در بررسی‌های انجام شده مشخص گردید مردی ۳۲ ساله اهل یکی از شهرستان‌های اطراف شیراز به دلایل نامعلومی ۸ نفر از شهروندان را پس از پایان مراسم دعای ندبه در مسجد حاج‌ عباس واقع در خیابان حافظ با چاقو مجروح کرده است.

وی افزود: متهم با تلاش ماموران کلانتری ۳۴ جام جم شیراز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد؛ ۸ نفر مصدوم نیز توسط ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شیراز برابر استعلام صورت گرفته خوشبختانه وضعیت مصدومان رضایتبخش اعلام شده و تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است.

سرهنگ شجاعی بابیان اینکه مسئولان انتظامی شیراز با حضور در بیمارستان از مصدومان حادثه عیادت و دلجویی کردند، از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار را از طریق منابع رسمی و رسانه های معتبر پیگیری و دریافت کنند.

دادستان شیراز: هویت ضارب مشخص شده است

سید مصطفی بحرینی، دادستان شیراز هم با بیان اینکه از لحظه وقوع حادثه یکی از معاونین دادستان مرکز استان در مسجد حاضر شد گفت: فرد ضارب  دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده و ارجاع به بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی ‌و جرائم امنیتی شیراز جهت تحقیقات به تیم مشترک پلیس اطلاعات و آگاهی استان تحویل شده است.

دادستان شیراز افزود: پس از حضور مقام قضایی در بیمارستان و بررسی وضعیت مصدومان حادثه، مسئولان بیمارستان از مساعد بودن حال مصدومان حادثه خبر دادند.

به گفته دادستان شیراز هویت ضارب مشخص شده است و تحقیقات در خصوص انگیزه ارتکاب این اقدام مجرمانه توسط متهم در حال بررسی می باشد.

توضیح رئیس پلیس شیراز درباره حادثه مسجد حاج‌ عباس | ضارب دستگیر شد + عکس

توضیح رئیس پلیس شیراز درباره حادثه مسجد حاج‌ عباس | ضارب دستگیر شد + عکس

توضیح رئیس پلیس شیراز درباره حادثه مسجد حاج‌ عباس | ضارب دستگیر شد + عکس

توضیح رئیس پلیس شیراز درباره حادثه مسجد حاج‌ عباس | ضارب دستگیر شد + عکس

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ؟ IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    2 0
    این همه انسان چاقو خوردن چقدر توی فضای مجازی بهش پرداختن و محکوم کردن؟
  • ! IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    2 0
    چقدر پستی میخاد تا چاقو روی دعاخونا بکشی!
  • . IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    0 0
    برخوردهای ضعیف متجاسران رو جری کرده
  • الهی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    2 0
    خداوندا شفای عاجل و کامل مرحمت و عزتشان را روزافزون فرما