دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ضرب و شتم خانم آمر به معروف در نارنجستان شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت عوامل حمله و ضرب و شتم بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، در پی حمله گستاخانه دو نفر هنجارشکن(خانم بی‌حجاب و یک آقا) به خانم چادری آمربه معروف و ناهی از منکر و ضرب و شتم او در باغ نارنجستان شیراز، دادستان عمومی و انقلاب شیراز از بازداشت هنجارشکنان خبر داد.

بازداشت هنجارشکنان

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در این باره اظهار کرد: در پی حمله دو فرد هنجارشکن به خانم آمر به معروف و ناهی از منکر در باغ نارنجستان شیراز، این دو نفر بازداشت شدند.

وی افزود: براساس گزارش‌ها حمله کنندگان به آمر به معروف در یکی از اماکن تاریخی شیراز که یک زن و یک مرد بودند ساعاتی پس از این اقدام توسط پلیس بازداشت و به مقامات قضایی تحویل شدند و همچنان نیز در بازداشت به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس بیان کرد: پس از بازداشت این دو نفر ضمن اخذ شکایت خصوصی آمر به معروف پرونده در شعبه ویژه مفتوح شد.

پلیس: متهمان روانه زندان شد

سرهنگ کاووس محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس هم در این باره گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک زن آمر به معروف در مجموعه نارنجستان قوام شیراز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی وی را به مقر انتظامی احضار کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه بیان کرد: متهمان در بازجویی اولیه ضمن اقرار به جرم خود پس از هماهنگی با مرجع قضایی روانه زندان شدند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه و خلاف قانون آرامش و امنیت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انتهای پیام

گزارش: علی علیزاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آگاه IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    21 6
    انفعال مسئولین و اولیای امور تا کی! سکوت مدعی العموم تا کی! خاموشی مطالبه گران اوامر الهی تا کی! سکوت علمای اسلام تا کی! اجازه لجن پراکنی به منافقین داخلی قدرت پرست تا کی! همراهی غربزدگان جایگزین تقی زاده و ملکم خوانها و نظارت مدافعان دین تا کی! کمی هم به فردا بیندیشید! جریان دین ستیز سکولار مزدور و جیره خوار استکبار غربی عبری، با طراحی پی در پی این نوع حوادث و ضریب دادن به آن در سرتاسر کشور به دنبال محو اثر ارزشهای الهی نجات دهنده انسان است تا کف خیابان را از هر نوع زیبائی معنوی خالی کند و محیط را به آلودگان تحت فرمان خود بدهد! زیرا که آنها برای طرحهای پنهان بعدی خود در سرزمینهای اسلامی و چپاول منافع آنها ابتدا باید غیرت و شجاعت آنها را از بین ببرند تا دیگر کسی یارای مقابله با آنها را نداشته باشد. متاسفانه این جریان که با اغتشاشات شبکه فواحش سال قبل علنی تر شد هر روز گستاخ تر عمل می کند و ما هم هر روز منفعل تر! طراحی این حرکات تماما از طرف سرویسهای ضد امنیتی غربی و اسرائیل و پشتیبانی منافقین داخلی و بهائیت است! بعد از گذشت یک سال آیا وزارت اطلاعات و کشور نتوانسته اند خاستگاه اصلی این مزدوران را شناسائی و با آنها برخورد کنند! چطور ما صحنه را واضح میبینیم اما آنها و قوای سه گانه نمی بینند! بدتر از همه صدای رسا و آشکاری از حوزه بلند نمی شود.رحمت خدا بر امام که فریاد زد ای علمای اسلم به داد اسلام برسید! اسلام از دست رفت! کو آن صدا کو آن صلابت حوزه!
    • ضارب پلیس بود! IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      6 0
      سخنگوی پلیس گفت: با دستور فرمانده کل انتظامی کشور پرونده حمله به آمر به معروف در نارنجستان جهت بررسی تخلفات در اختیار بازرسی کل فراجا قرار خواهد گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار محمدسعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فراجا ضمن تقدیر از اقدام به‌موقع و آنی فرمانده انتظامی استان فارس در پیگیری موضوع هتک حرمت به بانوی محجبه و آمر به معروف و همچنین برخورد قانونی و تحویل فرد خاطی به مراجع قضایی و روانه‌ زندان شدن ضارب اظهار کرد: حفظ حرمت بانوان و حریم آمران به معروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس است. سخنگوی فراجا تصریح کرد: در این خصوص نیز سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور با تشکر از اقدام خواهر آمر به معروف، مقرر کرد تا فارغ از پیگیری و اقدامات قضایی، پرونده‌ این فرد در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گیرد و در کمیسیون عالی تخلفات بررسی شود. بر اساس اخبار، ضاب امر به معروف در شیراز از نیروهای فراجا است و به غیر از تشکیل پرونده قضایی برای وی، کمیسیون تخلفات بازرسی فراجا هم برای رسیدگی به اقدام وی تشکیل شده است./ با خواندن این خبر، یاد کدام ضرب‌المثل می‌افتید؟ بله، متأسفانه باید گفت: «هرچه بگندد، نمکش می‌زنند؛ وای به روزی که بگندد نمک»!!
  • سعید IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    7 6
    سخنی با مراجع محترم تقلید و بزرگان حوزه سلام علیکم،، اکنون با روشن شدن صحنه حملات هدفمند دشمنان قسم خورده دین و قرآن به حریم و قلعه محکم حجاب زنان مسلمان و سرایت آن به جای جای کشور عزیز اسلامی مان و ایجاد و بروز درگیری در شهرهای مختلف نظیر کرج و گیلان و قم و مشهد و شیراز و تبریز و....و ضرب و جرح مظلومانه آمران به معروف و عدم برخورد قاطع و به هنگام مدعی العموم و تکثر این نوع اعمال وحشیانه و قصور محرز مسئولین، ورود ناصحانه و مطالبه جدی شما عزیزان را می طلبد! دیگر پناهی برای شکایت مومنان و کاهش رنج متدینین باقی نمانده است! به یقین با پشتیبانی مالی و رسانه ای دشمن خبیث بر حجم این گستاخی ها افزوده خواهد شد اگر به موقع حرکت نکنیم.چند بار دیگر از این دست حوادث اتفاق بیفتد تا مسئولین اهمال کار پی به مسئولیت خطیر خود ببرند.والله کوتاهی در این امر عاقبت بسیار بدی را برای همگان رقم خواهد زد! در خاتمه جای بسی تاسف مبینیم حمله چند باره به ارزشهای الهی و حجاب مسلم قرآنی از طرف رئیس جمهور سابق اصلاح طلب و همنوائی وی با شبکه های مزدور انگلیسی و غربی و عبری را و سکوت مطلق بزرگان حوزه در برابر اسائه ادب به ارزشهای دینی به واسطه او و همکارانش. چقدر دین خدا مظلوم شده! الی الله المشتکی!
  • حسین IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    5 5
    و بعضیا که در خواب خرگوشی به سر می برند که اینطور به ناموس مردم حمله می‌کنند و همه ساکتند اگر به خاطر همین یک زن محجبه بمیریم کم است آقای محسنی اژه ای عمامه رو بالاتر بذار خبرگزاری حوزه رسالت شما اینه این خبر رو به اونقدر به گوش همه برسونید که اینا رو جوری مجازات کنند تا درس عبرتی برای بقیه بشه اگر این کارو انجام ندید روز قيامت باید پاسخگو باشید چون رسانه دست شماست
  • گیتا IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    8 8
    با سلام.. دیدن فیلم ضرب و شتم بانوی امر به معروف در نارنجستان شیراز، به شدت قلب همه مومنین رو جریحه دار شده.. تا چه زمان می بایست زن محجبه مسلمان در مملکت شیعه مورد ضرب و شتم قرار بگیره؟؟😭 غیرت مسئولین کجا رفته؟ چنان برخوردی با این زن و شوهر بشه که هیچکس جرات نکنه روی زن محجبه دست درازی کنه..
  • هم وطن IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    11 7
    خاک تو سرت رو زن دست بلند میکنی؟ اگه من جای اون قاضی بودم اون دستاتو قلم میکردم خاک تو سرت
    • آزرمی TR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      2 4
      این اشخاص فاسد که دست روی زنان محجبه دراز میکنند باید به اشد مجازات باهاشون برخورد بشه حتی اجازه گذاشتن وثیقه هم دستگاههای امنیتی نباید بهشون بده
  • مهدی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    9 7
    اونایی که برا ماست پاشی آسمون رو به زمین دوخته بودند احیانا نظری برای کتک زدن ناموس مردم جلوی چشم دخترش ندارند
    • ناشناس IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      4 2
      اینجا یه حکومت پشتشه خودتو اذیت نکن
  • شهروند شیراز IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    3 4
    لعنتی های کفتار اینها را باید به اشد مجازات رساند وحوش کثیف انسانیت در این افراد به خاطر شهوت و هوس خاموش شده .خسته شدیم از این همه عریانی در شیراز دیشب خرید در برنس ویژه شیراز بودیم حتی عوامل فروشنده حجابشان خوب بود و جلوی در هم بزرگ زده بودند حجاب الزامی است ولی این افراد بی حجاب با قلدری و بی توجهی باز وارد میشدند و مردم از برخورد بدشان میترسیدند چیزی بگویند . خدایی از پوشش فروشندگان و این مرکز فروش خوشم امد خود عوامل واقعا رعایت کرده بودند نانشان حلال و کارشان زیباست
  • اتنا IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    2 3
    باید جوری مجازاتشون کنید تا درس عبرت برای دیگران بشه تا کی مماشات تاکی رحم تا کی باید این موردارو ببینیم و با ی ببخشید ساختگیشون ازادشون کنید .. خدا لعنتتون کنه اگه با اینا برخوزد جدی نکنید .. چ اون بی غیرت و بی شرف ک رو ی زن جلو چشمای طفل معصومش دست بلند کرد چ اون چن تا هرزه و خراب ک تحریک کردن و واق واقشون ب راه بود
  • علی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    4 3
    پس اون هرزه ها چی شدند چرا اون را نگرفتند؟
  • مهدی IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    3 3
    کتک زدن خانم محجبه در مملکت شیعه ...عجب ...غیر قابل تحمل است...خواهشا برخورد شدید شود
  • ابوالفضل IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    3 5
    ما هزاران شهید برای انقلاب دادیم که وضعمون این باشه. فرد هتاک باید در انظار عمومی شلاق بخوره
  • امیر IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    1 2
    چقدر نیروی انتظامی شل برخورد میکنه یعنی چی احضار کردنش و روانه زندان شد؟؟؟؟
  • ندا IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    1 3
    اگر برخورد قاطع نشود هرج و مرج فراگیر میشود و فاتحه مملکت خوانده میشود
  • آمنات IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    1 2
    دست این جور ادمارو باید قطع کرد تا هیچوقت دستشون روی ناموس مردم بلند نشه
  • علیدوستی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    1 1
    اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید ! زورتون به زن رسیده ...
  • نعین IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    امروز روی ناموس مردم دست دراز می‌کنند فردا چادر از سرمیکشند باید در ملا عام آفتابه گردنش بیندازند وشلاغ بخورد
  • l IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 7
    بزودی طرح جمع آوری یهودصهیون از معابر عمومی باید اجرا بشه. کار خدا رسوا شدند اسرائیلی های مقیم ایران. امیدوارم بزودی اعدام
  • احمد IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 1
    این بی پدر مادرها رو بندازید زندان
  • ناشناس IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    واقعن ک باید طوری رفتار می کردند کع دیگه امثال اون جرعت دست درازی روی یک زن ضعیف تر از خود اونم جلوی دخترش رو نکنن
  • محبی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    3 0
    اینکه ضارب خودش از نیروهای فراجا بوده نیز قابل توجه است. دوستان همین بس که این خانه از پایبست ویران است. بالاخره این صحنه و صحنه هایی از این دست تو یک سال گذشته کم نبوده و در آینده هم با آن مواجه خواهیم شد بدون شک. فکری به حال ریشه کنید
  • مصطفی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    باید همونجایی که زن محجبه رو زده بیارنش و شلاقش بزنن
  • محسن IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    دست بی پدر رو قلم کنید
  • مسلم IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    خدا لعنتشون کنه اینها اینقدر بی‌غیرت و گرگ صفتن که ناموس خودشون که در خیابانها عامل لذت برای نامحرمان شده و باکی ندارند دست به زن نامحرم هم میزنند و دست درازی میکنند دستش رو باید قطع کرد. مسئولین کجایید ؟ چرا کاری برای بد حجابی و فساد وفحشا که در جامعه علنی شده نمیکنید روزی باید جواب این سکوت ها رو داد . آمرین به معروف به تنهایی نمیتونند این جامعه ی آلوده رو پاک کنند باید حمایت بشن باید محدودیت در ارائه خدمات گذاشت این وضع جامعه اسلامی نیست فکری بکنید تا بیشتر از این عادی انگاری نشده هنوز هم دیر نیست . اگه یکی دوسال بگذره دیگه نمیشه کاری کرد .
  • م IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    0 0
    سلام ان شاالله اشد مجازات را خواستاریم چون اون دختر بچه طفل معصوم چه گناهی داشت که این غول بیابونی با مادرش این کارو کرد
  • محمد IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    0 0
    دست این بی غیرت باید قطع بشه خواهش باهاش برخورد شدید انجام شود
  • مسلمان IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    0 0
    تف به شرف نداشتت مردک بی شرف، امیدوارم زن بی حیات یه سیلی سخت از روزگار بخوره تا حسش رو به مرور زیز زبون کثیفت مزه مزه کنی. تو مملکت شهدا و شیعه دست رو زن عفیفه بلند میکنی.
  • کارمند IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    از بی عرضگی مسئولین و علی الخصوص دستگاه قضاست که یک غول بیابونی و بی غیرت به خودش جرات میده به راحتی دست روی یک زن محجبه در مقابل چشمان معصوم دخترش بلند کنه. تف به ذاتش.