دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / برپایی میز خدمت با حضور وزیر نفت در نماز جمعه اهواز

امام جمعه اهواز با بیان این‌که بدون رحم و مماشات اوباش اغتشاش باید تعقیب و تنبیه بشوند، تصریح کرد: باید حساب این افراد را کف دستشان گذاشت و خواب و آسایش را از چنین افرادی گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: وقتی در جامعه خانواده به معنای واقعی شکل بگیرد، تقوای الهی شکل گرفته است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: وجود مقدس خاتم الانبیاء(ص) برای تشکیل این نهاد الهی فرمودند بنیاد مستضعفان نهادی محبوب تر از ازدواج وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که مخاطب بیانیه گام دوم همه مردم به خصوص جوانان هستند، ادامه داد: مقابله با هجمه های فرهنگی، جهادی همه جانبه به ویژه از سوی خود جوانان را می طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد رشد سن ازدواج را از جمله مسائل مطرح در جامعه امروزی برشمرد و افزود: اولین راهکار غربی برای کاهش جمعیت در جامعه افزایش سن ازدواج هست. تنها وام ازدواج دادن و امر به معروف گرچه خوب است، اما شرط کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه اهواز به زبان عربی از موکب داران عراقی جهت خدمت به زائران اربعین حسینی در کشور عراق تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه اهواز با تسلیت ایام رحلت جانسوز پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(علیهما السلام) خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) می فرمایند شیعیان سه ویژگی دارند، "تسلیم محض در برابر فرمان ما"، "رأی انسان تابع رای امام" و "حب اهل بیت(ع) در دل آنها" است.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور ایران در سازمان ملل، خاطرنشان کرد: دلیل اول این حضور بازتاب جهانی نظرات بر حق ایران اسلامی است و مسائل کلان ایران اسلامی را می رساند.

امام جمعه اهواز دلیل دوم حضور را دیدار با رؤسای جمهور و مسئولان ارشد کشورهای مختلف در بازه زمانی کوتاه برشمرد و افزود: نیویورک یکی از فرصت های رسانه ای دنیا و مصاحبه با رسانه های مختلف می تواند فرصت خوبی باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: ۱۱۶ شبکه ماهواره ای مسائل ایران اسلامی را پوشش می دهند و تمام اینها توسط آمریکا و دست نشانده های آنها صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: بیش از ۹۰۰ زن بی گناه در آمریکا به بدترین شکل جان داده اند، اما هیچگونه انعکاس رسانه ای انجام نمی‌دهند و آب از آب تکان نمی‌خورد.

وی عنوان کرد: چگونه یک دختر بی گناه در عراق توسط آمریکا به شهادت می رسد و همزمان با آن دختر خانم محترمه ای در ایران اسلامی فوت می‌کند اما در بازتاب رسانه ای آن شاهد تفاوت هستیم.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که قطعا آشوب های اخیر با طراحی های دشمن صورت گرفته است، افزود: دشمن با چند دلیل مشغول سرگرم کردن هست؛ یک دلیل شکست های متوالی او است و دلیل دوم نیز پیشرفت های مستمر ایران اسلامی است. دلیل سوم و چهارم نیز در حال زهر ریختن و تحت الشعاع قرار دادن اربعین حسینی می باشند.

وی با اشاره به این‌که گروهی از اوباش و اراذل به مسجد، قرآن کریم و اهل بیت(ع) اهانت کردند، اظهار داشت: چنین افرادی آیا به دنبال حل کردن مسئله حجاب هستند. هنگام تهدید امنیت ملی جای مماشات، مدارا و مهرورزی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این‌که بدون رحم و مماشات اوباش اغتشاش اخیر باید تعقیب و تنبیه بشوند، خاطرنشان کرد: حساب چنین افرادی را کف دستشان گذاشت و خواب و آسایش را از این افراد گرفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: ما مردم خوزستان مدیریت لاک‌پشتی را نمی پذیریم و باید شب و روز در میدان باشند. رئیس جمهور به اندازه سه سال بودجه به استان خوزستان اختصاص داده اند و برای هزینه آن باید مدیران برنامه ریزی لازم را داشته باشند و از این فرصت طلایی استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شجاعت خطابی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    احسنت. قوت کلامی بسیار مهم است، گاه یک شجاعت گویشی نیاز اعمال آنچنانی را رفع می کند.