دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان گفت: مردم ما علی‌رغم ناراحتی از این حادثه و برخی دلخوری‌های دیگر از اوضاع معیشتی خود، همان مردم راهپیمایی اربعین در سراسر کشور هستند و در برابر اهانت به مقدسات، حجاب و آرمان‌های انقلابی ساکت نخواهند نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام غروی امام‌جمعه سلفچگان در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وقتی جنگ‌های گذشته ایران را با دفاع مقدس مقایسه می‌کنیم به‌وضوح برایمان آشکار می‌شود که قدر و عیار حماسه هشت‌ساله چقدر است و فقط دستاورد عزت داشته آن در مقابل حقارت جنگ‌های دیگر، انسان را مبهوت می‌کند.
وی ادامه داد: پاس داشتن یاد و خاطره غیرتمندان هشت سال دفاع مقدس از کمترین وظایفی هست که به عهده ما است.
امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به امریکا به اهمیت حضور در مجمع‌عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد و ابراز داشت: پیشینه برگزاری مجمع‌عمومی سازمان ملل متحد به ۷۱ سال پیش و دهم ژانویه ۱۹۴۶ برمی‌گردد. از ابتدای شکل‌گیری مجمع‌عمومی سازمان ملل متحد بنا بود مجمع محلی برای صدور بیانیه‌ها و برگزاری بحث‌های جدی بر سر موضوعات جهانی از جمله فقر و توسعه تا صلح و امنیت باشد.
وی ادامه داد: در یک بازه زمانی کوتاه، آقای رئیسی می‌تواند تعداد زیادی از دیدارهای دوجانبه و چندجانبه با رؤسای جمهور سایر کشورها داشته باشد، اگر به‌صورت عادی این اتفاق بخواهد بیفتد شاید به بیش از چند ماه زمان نیاز باشد، ازاین‌جهت باتوجه‌به اینکه غالب رهبران کشورهای مختلف دنیا در اجلاس سالانه سازمان ملل حضور دارند این فرصت وجود دارد تا در یک بازه زمانی چندروزه گام‌های خیلی جدی در عرصه دیپلماسی برداشته شود.
امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به جنگ احزاب رسانه‌ای علیه نظام اسلامی، تأکید کرد: حادثه درگذشت این خانم برای جبهه احزاب معاند «سوژه» (بهتر بگوییم «طُعمه»)، است، اما برای مردم جامعه یک پرونده است.
وی افزود: متأسفانه در این میان عده‌ای خودی و بعضاً کارشناس نما بدون شناخت درست میدان و بدون توجه به متن سخنان و مواضعشان، تلاش می‌کنند با بهره‌برداری از این حادثه، هرگونه مقابله با بد پوششی را ناموجه جلوه دهند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ما علی‌رغم ناراحتی از این حادثه و برخی دلخوری‌های دیگر از اوضاع معیشتی خود، همان مردم راهپیمایی اربعین در سراسر کشور هستند و در برابر اهانت به مقدسات، حجاب و آرمان‌های انقلابی ساکت نخواهند نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha