دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع اعتراض آمیز حوزویان

حوزه/ جمعی از طلاب جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه با دیگر حوزویان در مدرسه مبارکه فیضیه تجمع و جسارت به حریم قرآن کریم و شریعت اسلام را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جمع کثیری از فضلا، علما، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه از جمله اساتید و طلاب جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در محکومیت جسارت به ساحت و حریم قرآن کریم و شریعت اسلام که در روزهای اخیر صورت گرفت، در صحن مدرسه مبارکه فیضیه تجمع کردند.

این بانوان طلبه همراه با دیگر فضلا، علما و طلاب حوزه‌های علمیه شعارهایی از جمله «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر انگلیس»، «نابودی صهیونیست حتمی است ای برادر»، «با پرچم ولایت، برخیز ای دلاور» سر دادند.

در این تجمع، حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور خاطرات و حماسه‌های جاوید این ملت است، گفت: اولین بار نیست که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه ای را رقم می‌زنند و این تقابل از ابتدای خلقت و بروز و ظهور اسلام عزیز تا به امروز بوده و هست و خواهد بود، اما به تناسب شرایط و وضعیت راهبردها، روش‌ها و تاکتیک‌ها و شیوه‌ها تغییر می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha