دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: شهدای دانش آموز سند مظلومیت کشورند و ضروری است در تقویم ملی یک روز به نام ۶۸ دانش آموز شهید بروجرد ثبت شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در آیین بازگشایی مدارس بروجرد که در مدرسه دوره اول متوسطه ۶۸ شهید دانش آموز برگزار شد، باگرامیداشت هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت، گفت: دانش آموزان آینده سازان نظام جمهوری ایران هستند و باید با جدیت در کسب علم و دانش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه کسب علم و دانش و خودسازی نفس از رسالت های مهم دانش آموزان است، افزود: دانش آموزان باید در کسب معارف دینی تهذیبی و سپس علم و دانش و پژوهش با جدیت گام بردارند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: عالمی که اخلاق اسلامی نداشته باشد علمش برای جامعه مضر خواهد بود و جامعه را به انحراف خواهد کشاند، لذا دانش آموزان ابتدا در کسب معارف تهذیبی و سپس علم و دانش کوشا باشند.

حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به مظلومیت ۶۸ دانش آموز شهید حمله موشکی دوران دفاع مقدس در بروجرد، گفت: شهدای دانش آموز سند مظلومیت کشورند و ضروری است در تقویم ملی یک روز به نام ۶۸ دانش آموز شهید بروجرد ثبت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha