دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / فریاد انزجار مردم استان قزوین در اهانت به مقدسات

حوزه/ حوزه علمیه خواهران استان قزوین در بیانیه‌ای اهانت به مقدسات از سوی اعتشاشگران و آشوبگران را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حوزه علمیه خواهران استان قزوین در بیانیه‌ای اهانت به مقدسات و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی اغتشاشگران وآشوبگران را محکوم و از مسئولین امنیتی و انتظامی خواستار برخورد قاطع با این عوامل خودفروخته شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«لیجعل ما یلقی الشیطان فتنة للذین فی قلوبهم مرض ...» حج /۵۳
تا اینکه خداوند القای شیطان را برای آنها که در قلبشان بیماریست قرار دهد.

حوادث تلخ اخیر که با غفلت عده‌ای افراد جاهل آغاز شد و منجر به شهادت افراد بیگناه از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و مردم عادی و هتک حرمت بانوان محجبه، تخریب اموال عمومی گردید، باعث شد تا دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی بیش از پیش خاک ذلت را به تن بمالد، افرادی که با تحریک دشمن و رسانه‌های معاند دست به اغتشاش و تخریب اموال عمومی می‌زنند و به جان و مال مردم آسیب وارد می‌کنند، باید در محضر خداوند و ملت ایران پاسخگو باشند.

در این روزها عده‌ای جاهل که دست آویز دروغ پردازی‌های دشمنان اسلام و ایران قرار گرفته‌اند با تجاوز به حقوق انسانی، بغض و کینه خودشان را با آتش زدن قرآن کریم و جسارت به ارزش‌های اسلامی نشان دادند.

اما این افراد بدانند که جوانان ایران اسلامی تا به حال خود را اثبات کرده‌اند و از این پس هم ثابت می‌کنند که غیرت دینی خود را از حماسه حسینی آموخته‌اند.

ما اساتید، طلاب و بسیجیان حوزه علمیه خواهران استان قزوین با محکوم کردن این اقدامات جاهلانه، از خداوند متعال خواستاریم که «پروردگارا! ما را مایه امتحان و فتنه کسانی که کافر شدند قرار نده و ما را بیامرز که تو تنها عزیز و حکیمی»، و از مسئولان کشور خواستاریم که عاملان این حوادث را شناسایی کرده و به اشد مجازات محکوم کنند.

در پایان از تمام افراد مؤمن، غیور، نیروهای نظامی و انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسیجیان و همه کسانی که در راه تامین امنیت کشور، برقراری امر به‌معروف و نهی از منکر خالصانه تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم و دلخوشیم که در این دلواپسی‌ها تنها صاحب الزمان(عج) بر ما ناظر است و برایمان دعا می‌کند.

اللهم عجل لولیک الفرج

آمین

حوزه علمیه خواهران استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha