دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افتتاح مقطع سطح 3 مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در حوزه خواهران بناب

حوزه/ آیین افتتاحیه مقطع سطح ۳ مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در حوزه علمیه خواهران بناب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیین افتتاحیه مقطع سطح ۳ مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در حوزه علمیه خواهران بناب، با حضور آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه بناب و جمعی از اساتید و طلاب بناب برگزار شد.

خانم منیره منافی مدیر حوزه علمیه خواهران بناب در این مراسم با ارائه گزارشی، گفت: رسالت حوزه های علمیه خواهران تربیت بانوان وارسته و فرهیخته است تا نیازهای دینی جامعه و نظام اسلامی را به ویژه در عرصه زن و خانواده برطرف کنند، چرا که اندیشه، منش و گفتار آنان اثرگذاری مستقیم بر شکوفایی و رشد و بالندگی جامعه دارد و از این جهت است که رهبران بزرگ و مکاتب اصیل بشری، پرورش زنان فهیم و دانشمند را همواره از اساسی ترین گام های پیشبرد جامعه دانسته اند.

وی افزود: طلاب خواهر نسبت به طلاب برادر مسئولیت های سنگین تر و حساس تری دارند؛ طلاب خواهر هم باید یک مبلغه دینی در جامعه باشند و هم یک مادر و اسوه اسلامی برای خانواده خود. در همین راستا برای اولین بار در استان مقطع سطح سه رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در حوزه علمیه خواهران بناب افتتاح و پذیرش گردید.

آیت الله بنابی هم در این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک ربیع الاول گفت: ماه ربیع، ماه هجرت است.

وی ادامه داد:  هجرت به اطاعت خدا و همه اعمال و نیات کارهایتان الهی باشد و از وسوسه های شیطانی دوری کنید. سعی کنید بهترین درس را بخوانید و آنچه را یاد گرفتید در عمل هم پیاده کنید، این چنین عملی انسان را به معرفت الهی می رساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha