جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با مدیر جدید حوزه علمیه استان

حوزه/ رئیس حوزه علمیه استان قزوین گفت: حوزه علمیه قزوین فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته است تا امروز به این شرایط و جایگاه رسیده است و باید تلاش کنیم تا حوزه علمیه را به جایگاه حقیقی خود برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، صبح امروز با حضور در مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در نشستی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر عرفانی مدیر جدید و جمعی از معاونان حوزه علمیه استان اظهار کرد: حوزه علمیه قزوین فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته است تا امروز به این شرایط و جایگاه رسیده است و باید تلاش کنیم تا حوزه علمیه را به جایگاه حقیقی خود برسانیم و هر روز رو به پیشرفت باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: الحمدلله حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی، اشراف بسیار زیادی به شرایط و اوضاع حوزه علمیه دارد، با حوزویان رفاقت و آشنایی کامل دارد و بسیاری از عزیزان شاگردان ایشان بوده و هستند و این مهم می‌تواند در حل مشکلات و پیشرفت کارها بسیار مؤثر واقع شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم با یاری خداوند متعال و با عنایات صاحب این حوزه یعنی امام زمان (عج) و تحت رهبری مقام معظم رهبری بتوانیم کاری کنیم که حوزه علمیه استان قزوین قدم‌های بلندی رو به جلو بردارد و ان‌شاءالله با همت مدیران جدید به این مهم دست پیدا کنیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، گزارشی از برنامه‌های حوزه استان ارائه کرد.

حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مدیریت حوزه علمیه استان + عکس

حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مدیریت حوزه علمیه استان + عکس

حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مدیریت حوزه علمیه استان + عکس

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha