جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
محمد حسن زمانی

حوزه/مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: نیروی انتظامی باید در اجرای مأموریت های قانونی خود صلابت، قاطعیت همراه با رافت اسلامی را به ویژه با فریب خوردگان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار فرمانده کل فراجا با مدیران مدارس علمیه استان قم، اظهارکرد: در حوادث اخیر سه موضوع تاکنون در دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه مورد بررسی قرار گرفته است که یکی حادثه فوت خانم امینی، حمله به مسأله عفاف و حجاب و سومین موضوع، اغتشاشات و حمله به اصل حاکمیت دینی در کشور می باشند.

استاد حوزه علمیه افزود: در این روزها تمام جریان ضد انقلاب، گروهک های جدایی طلب، گروهک منزوی منافقین، سلطنت طلب ها و کشورهای معاند منطقه ای به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک کش، همه با هدف هجمه همه جانبه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گسیل شده اند و شش گروه مستقیم با ایران وارد نزاع و پشتیبانی عوامل خود در ایران شدند.

وی ادامه داد: مزدوران داخلی و رهبران میدانی آنان همراه با هجمه رسانه ای قوی و سیاهی لشکری که دختران و پسران این مرز و بوم بودند که به حق یا ناحق در برابر مردم ایستادند و آن بی بصیرتی ها را انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی و انتظامی این دفتر متشکل از ۱۸ نهاد حوزوی و غیرحوزوی تا کنون ۵۹ جلسه مشترک برگزار کرده است و امروز میزبان فرمانده کل فراجا است، بیان کرد: در این نشست ها ضمن تاکید بر اجرای تفاهم نامه مشترک ۱۱ بندی میان فراجا و مدیریت حوزه های علمیه که پیش از این به امضا رسیده است، پیشنهادات هشت ماده ای را برای فراجا گردآوری کرده ایم که امید است به اجرا درآید.

وی گفت: بهره گیری بیشتر از ظرفیت های حوزه های علمیه، استفاده از روحانیون در کلانتری های کشور، ارتباط مستمر با مساجد محلات، واکنش سریع رسانه ای و ابتکار عمل، توجه و نظارت دقیق تر به گزینش نیرو، راه اندازی مراکز مشاوره پلیس ویژه دانش آموزان و در نهایت اهتمام بیشتر به اجرای تفاهم نامه ۱۱ بندی میان مرکز مدیریت و فراجا از جمله پیشنهادات ۱۸ نهاد حوزوی و غیرحوزوی برای پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی است.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha