سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حاج قاسم سلیمانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری همایش ۵۰۰ نفری «رهروان حاج قاسم سلیمانی» و همایش ۸۰۰ نفره دختران فاطمی در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی موحدی امروز در جمع مدیران فرهنگی استان بوشهر گفت: همه ما معلمان سرباز ولایت هستیم و با قدرت از نوجوانان این سرزمین در مقابل توطئه های دشمن برای فریب اذهان قشر نوجوان و جوان ایستادگی می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: امروز شرایط تغییر کرده و تلاش می‌شود بر اساس مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با برنامه های مختلف فرهنگی حرکت کنیم.

وی ادامه داد:چشم آموزش و پرورش به دستور رهبر معظم انقلاب است و هیچ سندی بجز تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان سند بالادستی در این نهاد آموزشی و تربیتی اجرا نخواهد شد.

موحدی ادامه داد: در همین ارتباط قرار است همایش ۵۰۰ نفری رهروان حاج قاسم سلیمانی در مهرماه و همایش ۸۰۰ نفره دختران فاطمی در راستای ترویج فرهنگ زیبای حجاب فاطمی در استان بوشهر برگزار شود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: همچنین در راستای آشنایی با فضای رسانه و سواد رسانه‌ای همایش هایی تعریف و طراحی شده است و افزون براین طرح اتاق وضعیت و میز شهرستان اجرا و ۶ معاون این اداره کل به عنوان معین شهرستان‌ها برای رصد مسائل آنها تعیین شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در باره وضعیت مدارس این استان در جریان اغتشاش های اخیر گفت: با تلاش معلمان و مدیران مدرسه ها و با همکاری نیروهای امنیتی، محیط مدرسه های این استان از اغتشاش‌های اخیر در امان بوده و مدیریت شده است.

وی بیان کرد: با همت و هوشیاری فرهنگیان جای هیچ نگرانی در زمینه ناآرامی های اخیر در مدرسه های استان بوشهر نیست.

موحدی ادامه داد: از جمعیت ۲۵۰ هزار نفری دانش آموزی این استان در قالب ۲هزار و ۲۰۰ مدرسه و ۱۱ هزار کلاس درس کمتر از ۱۰ مدرسه درگیر مسائل حاشیه‌ای و التهابات ناشی از اغتشاشات اخیر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha