سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نشست بصیرتی فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) اهواز

حوزه / نشست فرهنگی بصیرتی همراه با برگزاری جشن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت امروز در موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست فرهنگی بصیرتی همراه با برگزاری جشن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت امروز در موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) اهواز برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام رستگار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با توجه به اغتشاشات اخیر، به نقش و رسالت طلاب خواهر از جمله روشنگری و جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن داخلی وخارجی ما، با ایران قوی مخالف است، چشم دیدن پیشرفت ایران و تبدیل آن به ابرقدرت جهان را ندارد و لذا پروژه کشته سازی را شروع کرده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با تأکید بر ایجاد و تقویت داخلی و خیانت دولت قبل به ملی نکردن اینترنت و فضای مجازی، گفت: باید مدیریت فضای ولنگار مجازی مورد مطالبه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام رستگار به مسائلی همچون نشست "ریشه اغتشاش در عراق با حرکت مقتدی صدر به عنوان بهانه و آلت دست شدن توسط محور عبری-عربی-غربی"، "خنثی شدن فتنه بزرگ در عراق با حرکت جهادی آیت الله حائری و خطر ترور مقتدی صدر و فتنه‌های متعاقب آن"، " نقشه دشمن مبنی بر ایجاد اختلافات قومی-قبیله‌ای و مذهبی در کشور با کلید کشته سازی دختران ۱۶ تا ۲۰ ساله" اشاره کرد.

در پایان نشست فرهنگی بصیرتی همراه با برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق(ع)، کتابی با موضوع مهدویت و امام عصر(عج) به حاضرین اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha