یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازید مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از مدرسه علمیه کوثر خاتم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با حضور در مدرسه علمیه کوثر خاتم ضمن بازدید از این مدرسه، با طلاب و اساتید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، در ادامه سلسله بازدیدهای جامع مدارس علمیه خواهران استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان از مدرسه علمیه کوثر خاتم بازدید کرد و در نشستی با طلاب، اساتید و کادر مدرسه ابتدا ساختار حوزه و مدارس را تبیین کرد و در ادامه به بیان روایاتی از معصومین(علیهم السلام) و توصیه های اخلاقی به طلاب پرداخت.

در ادامه، معاونین حوزه علمیه خواهران استان با حضور در جمع طلاب ضمن ارزیابی برنامه های فرهنگی، آموزشی وپژوهشی به بررسی مسائل و مشکلات طلاب پرداختند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در ادامه با همراهی رئیس هیئت امناء و مدیر و معاون اداری مالی مدرسه در محل فرمانداری شهرستان خاتم با فرماندر دیدار و به طرح موضوعات جذب بودجه از طریق منابع شهرستان به ویژه بنیاد علوی پرداختند.

مهندس علی اکبریان، فرماندار شهرستان خاتم در این دیدار با اشاره به اولویت تکمیل ساختمان حوزه خواهران شهرستان، گفت: تکمیل این پروژه از طریق بنیاد علوی حمایت خواهد شد.

در ادامه این بازدید ابراهیم نقیب احمدی، معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد با پیمانکار و مهندس ناظر ساختمان طی جلسه ای به بررسی امور مربوط به پروژه پرداخت.

در پایان جلسه هیات امناء مدرسه علمیه کوثر با حضور مدیر و معاونین حوزه خواهران استان، فرماندار، اعضای هیات امناء و پیمانکار ساختمان برگزار شد و با بررسی میزان پیشرفت پروژه ساختمان مدرسه؛ مشکلات طلاب بررسی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha