شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از صفحه ویژه استان البرز درخبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه البرز گفت: همان اندازه که حوزه در بحث اعزام مبلّغ فعال است، به همان اندازه و حتی بیشتر پیوست رسانه ای برای انجام فعالیت ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین خوینی امروز در مراسم رونمایی از صفحه استان البرز در خبرگزاری حوزه، که در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تقویت حوزه‌های علمیه و سازمان روحانیت گفت: نظام اسلامی، برخاسته از حوزه است و به همین دلیل برای حمایت از انقلاب، لازم است حوزه علمیه در عرصه های مختلف تقویت شود از جمله در عرصه تبلیغ است.

بیشتر بخوانید:

صفحه ویژه «استان البرز» در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد

مدیر حوزه علمیه استان البرز بر تقویت و حمایت از روحانیون و مبلغین و حوزه تأکید کرد و اضافه کرد: تقویت حوزه و طلاب، تقویت نظام و در ادامه پیشبرد اهداف انقلاب و نظام است.

وی حمایت از حوزه های شهرستانی و استانی از سوی مدیریت حوزه های علمیه برای تأثیر گذاری بیشتر در جامعه را ضروری دانسته و گفت: این کار قطعا خیرات و برکات زیادی به همراه خواهد داشت از جمله رونق گرفتن و پویا شدن مراکز مدیریت استانی است.

مدیر حوزه علمیه البرز همکاری بیشتر و بهتر با رسانه حوزه را برای ادامه فعالیت ها و تقویت و حمایت از مراکز مدیریت استانی را لازم عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه طلبه‌های استانی می توانند کمک کار باشند.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در مراکز مدیریت استانی در مسائلی چون دروس اقتضایی ادامه داد: در حوزه جای بعضی دروس اقتضایی مانند آموزش خبر و رسانه، دفاع مقدس و انقلاب خالی است و ما فکر می کنیم طلبه ها این مسائل را می دانند در حالی که این گونه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین خوئینی بر راه اندازی درس نامه در امور اقتضایی در حوزه تاکید کرد و بیان داشت: این کارها نباید مغفول بماند.

مدیر حوزه علمیه استان البرز با بیان اینکه طلاب نیازمند به حضور جدی در آموزش و پرورش برای انجام فعالیت های دینی می باشند، حضور و فعالیت مبلغین در مواردی چون تبلیغ اینترنتی و آسیب های اجتماعی را هم ضروری عنوان کرد و افزود: این موارد سبب اثرگذاری بیشتر می شود، البته نباید در همه این موارد از پیوست رسانه ای مغفول ماند.

وی بیان داشت: همان اندازه که حوزه در بحث اعزام مبلغ فعال است، به همان اندازه و حتی بیشتر پیوست رسانه ای برای انجام فعالیت ها هم ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha