سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ابوموسی

حوزه / امام جمعه بوموسی گفت: نظام اسلامی در حال رشد و قدرت است و دشمنان با ایجاد آشوب و اغتشاش می‌خواهند جلوی رشد و قدرت کشور ما را بگیرند.

حجت الاسلام محمد پاک نژاد امام جمعه بوموسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر کشور را دارای دو لایه طبیعی و غیر طبیعی توصیف کرد و اظهار داشت: لایه طبیعی آن، نارضایتی‌های مردم است، اما لایه غیر طبیعی آن طراحی و برنامه‌ریزی و نقشه دشمنان خارجی این نظام اعم از آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به همراه منافقین و سلطنت طلبان بود.

وی افزود: منشاء این آشوب‌ها دشمنان خارجی بودند و لازم است تا رژیم صهیونیستی بداند هیچ وقت به اهداف خود با ایجاد آشوب در ایران اسلامی نخواهد رسید.

امام جمعه بوموسی یادآور شد: نظام اسلامی در حال رشد و قدرت است و دشمنان با ایجاد آشوب و اغتشاش می‌خواهند جلوی رشد و قدرت کشور ما را بگیرند.

حجت الاسلام پاک نژاد گفت: دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی، از مردم کینه دارند و تمام تلاش خود را برای همراهی مردم با آشوبگران انجام دادند، اما مردم با بصیرت کشور آنها را همراهی نکردند و به همین دلیل آنها به دنبال تسویه حساب با مردم هستند و لذا شاهد هستیم که اموال عمومی را آتش می‌زنند، حجاب را از سر بانوان می‌کشند و به قرآن و پرچم مقدس کشور اهانت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: از بدو شکل گیری نظام اسلامی، دشمنان از روش ایجاد آشوب و اغتشاش و ایجاد ناامنی در جامعه استفاده کردند و در آینده نیز استفاده خواهند کرد ولی در همه آشوب‌ها مردم تا امنیت جامعه را در خطر می‌بینند، صف خود را از آشوب طلبان جدا می‌کنند و اجازه ایجاد ناامنی به دشمن را نمی‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    چرا جوانان به من و شما گوش نمیدن ولی به حرف بیگانگان گوش میدن؟ اشکال کار کجاست؟