دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
دیدار معاون منابع انسانی حوزه‌‌های علمیه خواهران با معاون اجرایی رئیس جمهور

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با معاون اجرایی ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای غلامحسین محمدی زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حضور در دفتر معاونت اجرایی ریاست جمهوری اسلامی ایران با آقای دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئول سفرهای استانی هیئت دولت دیدار و گفت و گو کرد.

آقای محمدی زاده در این دیدار گزارش مبسوطی از فعالیت های حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و پژوهشی و عمرانی ارائه کرد.

وی همچنین گزارشی از پروژه های عمرانی انجام شده، در دست اجرا و آتی مدارس علمیه خواهران ارائه داد و در جهت سفرهای استانی هیئت دولت و استفاده از اعتبارات مصوب استانها در جهت اتمام پروژه های جاری و آتی حوزه های علمیه خواهران رایزنی و هماهنگی هایی را با دکتر مرتضوی انجام داد.

در این دیدار حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری و مهندس سید مصطفی موسی کاظمی مدیر کل عمران و نوسازی حوزه های علمیه خواهران، آقای محمدی زاده را همراهی می‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha