دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زرندیه

حوزه/دومین نشست سیاسی بصیرتی باهمکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) با موضوع الگوی زن مسلمان در سالن اجتماعات بسیج خواهران ناحیه ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، دومین نشست سیاسی بصیرتی با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) با موضوع «الگوی زن مسلمان»، پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات بسیج خواهران ناحیه ساوه برگزار شد.

در این نشست زهرا غفاری فرمانده بسیج جامعه زنان سپاه روح الله با اشاره به سرفصلهای فمینیسم گرایی و الگوی زن در فرهنگ غرب گفت: در تفکر غربی انسان به دو جنس زن و مرد تقسیم می شود و گروههای فمینیستی در تلاشند جنس زن را در جامعه برتر بدانند، در صورتی که در دین مبین اسلام سخن از تزکیه و کمالات جنس زن و مرد می باشد و حقیقت هر فرد روح اوست.

وی با اشاره به الگوی زن در جامعه اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: قرآن کریم بر احترام به زن و بزرگداشت او در تمام شئون زندگی سهمی قائل شده است و زنان فعال صالح در عرصه های مختلف تاریخ بسیار یافت می شود.

غفاری با تأکید به هدایت گر و انسان ساز و تمدن ساز بودن زن گفت: از نظر اسلام هویت اصلی زن، رهبری، مادری، تربیت و جامعه پردازی است و این منافاتی با خانه داری زن ندارد و مأموریت زن تراز انقلاب اسلامی تربیت و تبیین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha