پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کشورهای غربی، صهیونیست‌ها و برخی از کشورهای منطقه مانند سعودی‌ها به دنبال ایجاد تزلزل در اقتدار ملی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار، عصر امروز در نشست بصیرتی با طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار، اظهار داشت: تا زمانی که این انقلاب در برابر دشمنان و زورگویان ایستاده است، دشمنی دشمنان نیز ادامه خواهد داشت.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمنان به دنبال تبدیل ساختار ملی و مذهبی ایران همانند کشورهای خلیج فارس هستند، زیرا وجود کشوری مستقل و مقتدر به مانند ایران برای آنان در خاورمیانه هزینه بردار است.

این استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به هماهنگی دشمنان جهانی و منطقه‌ای علیه ایران اسلامی، یادآور شد: کشورهای غربی، صهیونیست‌ها و برخی از کشورهای منطقه مانند سعودی‌ها به دنبال ایجاد تزلزل در اقتدار ملی ایران هستند و روزانه میلیون‌ها دلار از سوی این معاندین صرفه فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام هدایتی خاطر نشان کرد: طبق بررسی‌های یکی از خبرگزاری‌های کشور، از آغاز اغتشاشات تا امروز بیش از ۲۵ هزار دروغ توسط رسانه‌های معاند علیه ایران اسلامی تولید و منتشر شده که این نشان دهنده یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای بر ضد جمهوری اسلامی ایران است.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از سوی دیگر سران کشورهای غربی، اروپایی و عربی رسما از اغتشاشگران اعلام حمایت می‌کنند که این را باید مترادف با حمایت از تروریسم دانست.

وی با اشاره به اینکه گروه و رده سنی نوجوانان و جوانان هدف برنامه‌های تبلیغاتی و جنگ نرم دشمنان هستند، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با جنگ رسانه‌ای احساسات نوجوانان و جوانان کشور را به سود منافع استکباری و وحدت شکن خود مدیریت کند، بنابراین نباید در برابر این هجمه سکوت کنیم و منفعل باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha