شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تنها با آرامش است که اداره جامعه امکان پذیر خواهد بود، کسانی که همواره به دنبال برهم زدن آرامش اجتماع هستند، عملا راه توسعه و پیشرفت را سد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزار حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با روحانیون و علمای اهل سنت روستاهای منطقه «سارال» شهرستان دیواندره، اظهار داشت: مسئولانی که به شهرستان‌های محروم سفر می‌کنند باید سفر آنها به منظور رفع مشکلات باشد، نه صرفا یک سفر تشریفاتی.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خداوند متعال در آیه ۱۰۷ از سوره مبارکه انبیاء می‌فرماید: «وما ارسلناک الا رحمة للعالمین»، لذا هدف انبیاء الهی رحمت و مهربانی بوده، که خود کلمه رحمت از نام‌ها و صفات بارز خداوند متعال است.

وی ادامه داد: رحمتی که خداوند از آن نام می‌برد، برای همه مخلوقات است که این خود یعنی وحدت و انسجام در عالم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی یکی از راه‌های اسلام آوردن بسیاری از مشرکان را حسن اخلاق و مهربانی رسول اکرم(ص) عنوان کرد، گفت: با اخلاق نیکو می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد، اما بعضا دیده می‌شود که رفتارهایی از برخی افراد سر می‌زند که مسلمانان را از دین زده می‌کند که این امری ناشایست است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: کسی که خود را مسلمان می‌داند باید نسبت به دیگران احساس وظیفه کند و برای آنان دلسوز باشد، اصلی که باید در محل کار، خانواده و در همه اماکن نمود داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: تنها با آرامش است که اداره جامعه امکان پذیر خواهد بود، کسانی که همواره به دنبال برهم زدن آرامش اجتماع هستند، عملا راه توسعه و پیشرفت را سد می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha