پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1049193
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
شهرک مهدیه

حوزه/ مرحله دوم ثبت نام شهرک مهدیه ویژه طلاب حوزه علمیه قم از ۳۰ مهر آغاز و تا ۲۰ آبان ماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی اسلامی مدیر امور طلاب و دانش آموختگان قم گفت: مرحله جدید ثبت نام در شهرک مهدیه ویژه طلاب حوزه علمیه قم از روز ۳۰ مهر ماه آغاز و تا ۲۰ آبان ماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

مدیر امورطلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم، خاطرنشان کرد: شرایط و آیین نامه امتیازی به صورت کامل درسامانه پیشخوان ( صفحه نخست مراحل ثبت نام) موجود می باشد ، طلابی که در دوره های قبل ثبت نام نموده اند در صورت تقاضا، مجدداً باید در این دوره ثبت نام نمایند و ثبت نام دوره های قبل فاقد اعتبار می باشد وی تاکید کرد کلیه مدارک تبلیغی، ایثارگری و مدیریت اجرایی که از فروردین ۱۴۰۰ تایید شده نیاز به بارگذاری مجدد نمی باشد.

حجت الاسلام اسلامی گفت: در فراخوان دوره قبل، بیش از۲۴۰۰ نفر از طلاب ثبت نام نمودند که پس از بررسی نهایی طلابی که امتیاز لازم را کسب نموده اند جهت سکونت به شهرک مهدیه معرفی شدند.

وی تاکید کرد: جزئیات شرایط و کلیه مراحل ثبت‌نام، بارگذاری و اعلام نتایج از طریق سامانه پیشخوان مرکز مدیریت http://login.ismc.ir قابل پیگیری است و طلاب از مراجعه حضوری به مرکز مدیریت حوزه خودداری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • باقرتوکلی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    تشکر وقدردان زحمات شما سروران
  • مجید ... IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    2 0
    خونه و زمین و هیچی نداریم با ۷ سر عایله الان سه ساله که دربدریم و خدا خدا کردیم اما چرا هیچ کسی نیست به داد ما برسه
  • محمدجعفرلطفی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 0
    باسلام واحترام بنده خانه ندارم .ملبس دایم هستم وجانبازشیمیایی .خواستارمنزل درشهرک مهدیه