چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
جوانی جمعیت

حوزه/ امام‌جمعه سعد آباد گفت: الگو پذیری جوانان در تکامل جسمی و اجتماعی برگرفته از خانواده آن‌ها است لذا خانواده‌ها در تکامل شخصیت فرزندان خود نقش مهمی دارند و باید به خوبی آن‌ را اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام کشاورز بارگاهی پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی سعد آباد، فرهنگ را مجموعه‌ای از آداب و رسوم که در طول زمان تشکیل می شود عنوان کرد و گفت: متأسفانه فرهنگ غالب در جامعه امروز فرهنگ آلوده غرب می‌باشد که در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران با شیوه‌ای گوناگون در خانواده و اجتماع رسوخ نموده است.

امام‌جمعه سعد آباد الگو پذیری جوانان در تکامل جسمی و اجتماعی را برگرفته از رفتار خانواده‌ها دانست و افزود: ضمن توصیه به خانواده ها نسبت به رعایت موازین اخلاقی و آداب و سنن جامعه از آنها درخواست دارم با دقت بیشتری بر تکمیل شخصیت اجتماعی فرزندان خود نظارت داشته باشند.

حجت‌الاسلام صمصامی امام جمعه وحدتیه نیز در این نشست طی سخنانی وضعیت فرهنگ عمومی در حال حاضر را ناشی از کوتاهی و بی دقتی متولیان فرهنگی و خانواده ها عنوان کرد و گفت: حفاظت از داشته ها توسط مسئولین به تناسب حوزه مسئولیت خود نقش مؤثری در غنای فرهنگ عمومی و جلب اعتماد مردم به نظام دارد و می طلبد که هر مسئول عملکرد خود را در دید و قضاوت عموم قرار بدهد.

وی تأثیر پذیری جوانان از مربیان و عملکرد مدیران را متضمن اعتماد عمومی به شعائرها و اهداف انقلاب و از اولویت‌های عملی در حوزه فرهنگ عمومی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha