دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام آل عامر

حوزه/ دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه(ویژه برادران) برگزار می شود.

حجت الاسلام آل عامر، دبیر دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه(ویژه برادران) خبر داد و اظهار کرد: یکی ازبرنامه های انگیزشی در حوزه ی ترویج قرآن کریم، برگزاری مسابقات قرآن و حدیث است. این رویداد بزرگ قرآنی در حوزه های علمیه، به منظور فراهم آوردن زمینه ای جهت انس بیشتر طلاب با کلام وحی، نهادینه کردن مفاهیم تعالی بخش آن و نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن کریم برگزار میشود.

وی، افزود: دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه به عنوان متولّی برگزاری مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه، سهم بسزایی در ترویج فرهنگ قرآن کریم در میان طلاب علوم دینی دارد که تا کنون به توفیق الهی یازده دوره از این مسابقات را برگزار نموده است.

دبیر دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ و معارف قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، حفظ و معارف موضوعی، معارف صحیفه سجادیه و نهج البلاغه، دعاخوانی و خطابه قرآنی(عربی و فارسی)، برگزار خواهد شد.

وی، ادامه داد: زمان ثبت نام و ارسال فایل در این دوره از مسابقات تا ۲۵ آبان ۱۴۰۱ و زمان برگزاری مسابقات آذر ۱۴۰۱ می باشد.

حجت الاسلام آل عامر، گفت: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی http://reg.ismc.ir/rules/۲۹۴ مراجعه و در صورت بروز مشکل با شماره های ذیل تماس بگیرند:

۰۲۵۳۳۱۳۳۵۸۵
۰۲۵۳۳۱۳۳۵۷۳

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha