سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شیراز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شیراز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای این جنایت را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بار دیگر دست جنایت تکفیری‌ها به خون مظلومان آغشته شد و با هتک حرمت حرم امن حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ(ع)، عده‌ای از مومنان مشغول نماز و زیارت را بی‌رحمانه شهید و مجروح ساخت.

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت به محضر مقدس حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف، امام رئوف حضرت امام رضا علیه السلام، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز، مراجع عظام تقلید، ملت قهرمان و ولائی ایران بویژه اهالی متدین و انقلابی شیراز، اعلام می‌دارد بی‌شک این جنایت تروریستی حاصل طراحی اتاق‌های فکر عبری، عربی و غربی است که با همراهی فتنه‌گران داخلی و خائنان وطنی و داعشی به وقوع پیوست.

ما طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه از درگاه خداوند متعال برای شهدای این جنایت حشر با اولیا و علو درجات و برای مجروحان حادثه شفای عاجل مسئلت می‌نماییم و از مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی مجدانه می‌خواهیم تا با شناسایی آمران و عاملان این حمله تروریستی، بشدت برخورد نمایند و اجازه ندهند بار دیگر حرم قدسی این کشور، امام عصر عجل الله فرجه الشریف و بویژه اعتاب مقدسه مورد هتک و اسائه ادب قرار بگیرند.

ان‌شاءالله

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha