یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
برزگر پور

حوزه / حجت الاسلام برزگر پور گفت: صاحبان تریبون، اندیشمندان، طلاب و روحانیون بصورت چهره به چهره و حضور در مدارس با دانش آموزان به گفت و گو بنشینند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد برزگر پور مسئول سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون هرمزگان، امروز پنجشنبه پنجم آبان ۱۴۰۱در تجمع طلاب و روحانیون شیعه و اهل سنت بندرعباس در حمایت از ولایت و ایران قوی، با تأکید بر ضرورت روشنگری و جهاد تبیین، اظهار داشت: نقشه شوم دشمن، استفاده از اندیشه ها و تفکرات نوجوانان و جوانان است و انتظار می رود که همه صاحبان تریبون، اندیشمندان، طلاب و روحانیون بصورت چهره به چهره و حضور در مدارس با دانش آموزان به گفت و گو بنشینند.

مسئول سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون هرمزگان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره فوری بودن جهاد تبیین، اظهار کرد: در این راستا علمای تشیع و تسنن و ائمه جمعه و جماعات برای خنثی سازی توهمات دشمن تمام سعی و تلاش خود را در عرصه میدانی انجام دهند تا پیروزی نهایی تحقق یابد.

حجت الاسلام برزگر پور عنوان کرد: با لطف الهی ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان و غرش شیر مردان این مرز و بوم نقشه های شوم دشمنان خنثی می شود.

وی در پایان از حضور علمای شیعه و اهل سنت در تجمع حمایت از ولایت و ایران قوی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha