دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان با صدور بیانیه ای عملیات تروریستی عوامل تکفیری در حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان امروز با صدور بیانیه ای عملیات تروریستی عوامل تکفیری در حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا/( آیه ۳۳ سوره اسراء)

امام خمینی (ره) فرمودند: بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی ترسیم.

غروب روز چهارشنبه ۴ آبان، عوامل مزدور و تکفیری با اقدامی وحشیانه به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ) حمله نموده که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران، زنان و کودکان مظلوم گردید و بار دیگر قلوب همه ما را جریحه دار نمود.

رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمودند : " تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است"

امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی از راه های مختلف به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف و تفرقه افکنی هستند و با اینگونه اقدام تروریستی درصدد ایجاد شکاف مذهبی و قومیتی می باشند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده های داغدار شهدای مظلوم و همه ملت شریف ایران قوی، این اقدام شرورانه مزدوران تکفیری دشمن را محکوم نموده و اعلام می دارد که مردم شریف کردستان و علماء و روحانیون سنی و شیعه با وحدت و همدلی هر چه بیشتر در راستای مقابله با تفرقه افکنی های دشمن در کنار هم ایستاده اند و انزجار خود را از اقدام تروریستی عوامل مزدور اعلام نموده و خواستار پیگیری و مجازات عاملان و آمران جنایت می باشند.

« و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha