یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حاج آقای ستوده

حوزه/ حجت الاسلام ستوده هدف آمریکا را کم‌ کردن روحیه استکبار ستیزی ملت دانست و گفت: اگر آمریکا از جانب مردم ایران حرف می‌زند، چرا بعضی از داروهای خاص را برای همین مردم تحریم کرده است؟ کسی که مدافع مردم باشد حداقل‌ترین کار این است که داروهای حیاتی را برای مردم تحریم‌ نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده امام جمعه موقت شهرستان گرمی استان اردبیل در خطبه نماز جمعه عبادی- سیاسی این هفته ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) و با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: زمانی که مباحث خدا محوری در انسان حل گردد، بهشت خودش را برای چنین انسان پرهیزگاری آماده می‌کند. پیامبر گرامی اسلام(ص) درباره سوال شخصی که پرسید: راه رسیدن نزدیک به خدا چیست؟ فرمودند: تقوای الهی و عمل به واجبات و دوری از محرمات است.

وی با توجه به فتنه انگیزی دشمن برای انقلاب اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با درایت رهبریت مرجع دینی تمامی فتنه‌های دشمن با سربلندی و پیروزی پشت سر گذاشته شده است.

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی نظام انقلاب اسلامی دفاع از حق مظلوم و مبارزه با ظالم است.

امام جمعه موقت گرمی گفت: از اول انقلاب اسلامی براندازان با تمام تلاش خود سعی کردند که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند و حتی سعی کردند که نام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هم تغییر دهند اما امام خمینی(ره) فرمودند: «جمهوری اسلامی ایران نه یک‌ کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر»

وی پیشرفت‌های متعدد انقلاب اسلامی اعم از نظامی و غیر نظامی را برکت انقلاب اسلامی دانست و افزود: استکبار جهانی یک زمانی ناو خودشان را که حرکت می‌دادند چندین کشور به لرزه می‌افتادند اما تنها کشوری که اهمیت نمی‌داد انقلاب اسلامی بود. استکبار جهانی وقتی که نتوانست با زور به انقلاب اسلامی ضربه بزند، با جنگ اقتصادی و سلطه دلار می‌خواهد بر جهان حکومت کرده و بر انقلاب اسلامی ضربه بزند.

حجت الاسلام ستوده تاکید کرد: آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی ایران با نشان دادن چهره اسلام با داعش و تکفیری‌ها به دیگر کشورهای جهان، سعی در تخریب چهره واقعی اسلام را دارند، و هدف اصلی دشمنان این است ‌که به دنیا بفهمانند که چهره ایران با داعش و تکفیری فرقی ندارد اما دنیا می‌داند که به اعتراف رئیس جمهور تروریستی خود آمریکا، داعش را دولت آمریکا تعلیم داده و درست کرده است.

خطیب جمعه موقت گرمی هدف آمریکا را کم‌ کردن روحیه استکبار ستیزی ملت دانست و گفت: اگر آمریکا از جانب مردم ایران حرف می‌زند، چرا بعضی از داروهای خاص را برای همین مردم تحریم کرده است؟ کسی که مدافع مردم باشد حداقل‌ترین کار این است که داروهای حیاتی را برای مردم تحریم‌ نکند.

ستوده با عنوان اینکه هدف اصلی این نظام دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم می باشد افزود: تنها راه مقابله با فتنه های مطروحه از استکبار جهانی مقاومت.بصیرت.زمان شناسی می باشد.

وی افزود: جنایت تروریستی زائرین حرم حضرت شاهچراغ(ع) دفاع از مردم و ملت ایران است یا فرصت دادن به کسانی که دنبال تجزیه و ضربه زدم به کشور؟ مردم در زمان فتنه باید بیدار باشند و با عقلانیت به مسئله نگاه کنند، که بحمدالله مردم کشورمان و به خصوص مردم منطقه گرمی در طول سال‌ها بصیرت خودشان را ثابت کرده‌اند.

حجت الاسلام ستوده گفت: اگر مرزبانی نسبت به امنیت مرزها کوتاهی کند و تروریست‌ها اسلحه وارد کنند، آن وقت امنیت خواهیم داشت؟ بیش از یک سال است که در فرانسه و بعضی‌ کشورهای اروپایی اعتراضات مردمی رخ می‌دهد، آیا رسانه‌های معاند آن را پوشش می‌دهند، یا از پوشش دادن اغتشاشات عده قلیلی در کشور قصد و غرضی دارند؟

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha