سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه با انتقاد از سخنان تفرقه انگیز امام جمعه مسجد مکی زاهدان، گفت: علمای دین باید مایه آرامش و صلح در جامعه اسلامی باشند، نه اینکه بر آتش تفرقه و توطئه بدمند، زیرا این کار به نوعی شعله‌ور کردن آتش جنگ‌های مذهبی و قومیتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه، اظهار داشت: دشمنان این نظام از همان روزهای نخستین پیروزی این انقلاب چهره منافقانه خود را به همه نشان دادند و در همین کردستان مرتکب جنایات بی‌شماری شدند.

امام جمعه شهرستان بانه افزود: قاتلان و تروریستی‌های دیروز، امروز ندای خونخواهی و دادخواهی سر می‌دهند، موضوعی که مضحک و مایه شرمساری برای آنان است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شهر شیراز توسط عوامل تکفیری و داعش، گفت: دشمنان زمانی که می‌بینند نمی‌توانند به صورت مستقیم و نظامی در مقابل این نظام مقتدر قرار بگیرند، مزدوران و وحوش خود را در بین مردم رها می‌کنند که نمونه بارز آن قتل عام زوار حرم شاهچراغ در شیراز بود.

ماموستا خدایی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند وحدت ملت ایران را در هم بشکند، عنوان کرد: دشمنان به صورت بی‌سابقه‌ای تمام توان خود را برای درهم شکستن وحدت ملت ایران به کار گرفته است، یک روز در کردستان توطئه می‌کند و روز دیگر در سیستان، اما باید بدانیم که همه ملت ایران برای معاندان و مزدوران استکبار چه سنی و چه شیعه، دشمن محسوب می‌شوند، لذا لازم است تا با بصیرت و دشمن شناس باشیم.

امام جمعه شهرستان بانه با انتقاد از سخنان تفرقه انگیز امام جمعه مسجد مکی زاهدان، یادآور شد: علمای دین باید مایه آرامش و صلح در جامعه اسلامی باشند، نه اینکه بر آتش تفرقه و توطئه بدمند، زیرا این کار به نوعی شعله‌ور کردن آتش جنگ‌های مذهبی و قومیتی خواهد شد.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه دستان برخی از کشورهای منطقه در کشتار و به شهادت رساندن زوار شاهچراغ و حتی دیگر شهرهای کشور به خوبی هویداست، خاطرنشان کرد: کسانی که به هر نحو ممکن به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در ایران هستند باید به عقل خود رجوع کنند و بدانند که به زودی پاسخ این جنایات را به سختی دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha