سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مصلح

امام جمعه برازجان تصریح کرد: امنیت ملی نباید بازیچه عده‌ای منافق و سلطنت طلب و داعشی قرار گیرد و باید عقبه تروریست‌ها، منافقین، سلطنت طلب‌ها و داعشی‌ها و حکومت‌های مرتجع تنبیه شوند، چرا که مسئولین جمهوری اسلامی ایران بر سر امنیت ملی باکسی مماشات ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر برازجان به جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) اشاره کرد و اظهار داشت: به لطف الهی انتقام این اتفاق تلخ و جانگداز از استکبار جهانی که مسبب این جنایت هستند گرفته خواهد شد.

امام جمعه برازجان افزود: از دستگاه‌های امنیتی و قضایی می‌خواهیم همه عوامل زمینه ساز این فتنه و آشوب و هتک حرمت به مقدسات و حرم مقدس اهل بیت را هرچه سریعتر به سزای اعمالشان برسانند و در تنبیه و مجازات آنها هیچگونه درنگ و ملاحظه نداشته باشند.

حجت الاسلام مصلح ابراز داشت: حوادث این روزهای جمهوری اسلامی ایران تداعی کننده سناریوی اجرا شده در سوریه است، نقش پررنگ جریان‌های تجزیه طلب در اتفاقات اخیر، هدایت رسانه‌ها و سایبری از سوی دولت‌های غربی و اجرای عملیات انتظامی در اعتراضات این موارد در سوریه به خوبی پیاده شد و دشمنان این کشور را وارد یک جنگ خانمان سوز کردند.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: امنیت ملی نباید بازیچه عده‌ای منافق و سلطنت طلب و داعشی قرار گیرد و باید عقبه تروریست‌ها، منافقین، سلطنت طلب‌ها و داعشی‌ها و حکومت‌های مرتجع تنبیه شوند، چرا که مسئولین جمهوری اسلامی ایران بر سر امنیت ملی باکسی مماشات ندارد.

حجت الاسلام مصلح افزود: سازمان بسیج دانش آموزی بخش از شجره طیبه بسیج مستضعفین است که به امر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) شکل گرفت، جوانان و نوجوانان دانش آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب نقش ممتاز و موثری داشتند که هرگز از خاطره‌ها محو نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۶ هزار شهید و مفقودالاثر تقدیم نموده و همچنان در خط مقدم دفاع از انقلاب فعالیت دارند، بدیهی است هر چه این نهاد مقدس قوی‌تر و کارآمدتر باشد، دشمن کینه توز در رسیدن به اهداف شوم و توطئه‌های غیر انسانی ناکام خواهد ماند.

امام جمعه برازجان هشت آبان سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان را گرامی داشت و با بیان اینکه شهید محمد حسین فهمیده و سایر شهدا به معنای واقعی کلمه یک الگو و اسطوره‌ ماندگار در عمق تاریخ ایران اسلامی برای نوجوانان، جوانان و تمامی آحاد جامعه محسوب می‌شوند، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما اهمیت ویژه‌ای دارد و این فرهنگ همواره الهام دهنده حرکت مردم در پیشبرد اهداف انقلاب است.

حجت الاسلام مصلح تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر تعلیم و تربیت و معرفی ارزش‌ها تاکید دارند و ایشان شهید فهمیده را محصول تربیت اسلامی می‌دانند.

وی با بیان اینکه امروز شهدای بزرگی همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهیدان بهنام محمودی حججی الهام بخش نوجوانان ما هستند، یادآور شد: نوجوانان و جوانان ما با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب با سلاح علم و عمل به جهانیان ثابت کردند که می‌توانند در برابر تهاجم آن‌ها بایستند.

امام جمعه برازجان ادامه داد: شهدا سرمایه‌های انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند و توجه به جایگاه شهدا از سوی نسل آینده و تعمیق بخشیدن به معارف ناب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت، برای آیندگان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha