دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی خاتمی

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: دشمنان تنها با جمهوری و اسلام مخالف نیستند، بلکه با ایران مقتدر مشکل دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با بیان اینکه امروز سرمایه گذاری دشمنان و نوکران و مواجب‌بگیران آن‌ها روی نوجوانان متمرکز است‌ و روی آن حساب کرده اند، افزود: دشمنان در فضای مجازی و صدها شبکه، شبانه‌روزی با زبان فارسی به طور رایگان برنامه پخش می‌کنند و روایت‌های دروغ را به خورد جوانان می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمن از دهه هشتادی‌ها می‌ترسد، خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد شهدای دفاع‌مقدس و انقلاب اسلامی، جوانان و نوجوانان هستند. دشمن سعی می‌کند با دروغ و فریب دهه هشتادی‌ها و به بهانه اعتراض از آن‌ها استفاده ابزاری کند و در این صورت جهاد تبیین بر خانواده، مسجد، مدارس، دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج واجب است‌.

امام جمعه زنجان گفت: دشمنان تنها با جمهوری و اسلام مخالف نیستند، بلکه با ایران مقتدر مشکل دارند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت حسین فهمیده اشاره کرد و افزود: ما شهدای نوجوان و دانش‌آموز بسیاری داریم اما در میان آن‌ها یک نفر برجسته شده و برجستگی آن یک بُعد ارزشی است.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل یکی از نام‌هایی که تحریم کرده، نام شهید فهمیده است، گفت: شهید فهمیده یک الگو است و دشمن از آن هراس دارد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به روز استکبارستیزی ، عنوان کرد: این روز برای یادبود سال ۵۷ و دانش‌آموزانی که در حمایت از انقلاب تیرباران شدند و خون آن‌ها مدارس و دانشگاه‌ها را رنگین کرد، نام گذاری شده است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: کسانی که حادثه تلخ شاه‌چراغ را رقم زدند، جان همه ما را آتش زدند. نباید فراموش کنیم داعش را چه کسی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha