سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ر

حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه جوانانی که گول دشمن را خوردند و به کف خیابان آمدند قابل اصلاح هستند، گفت: جوانان ما جوانان با معنویتی هستند ولی متاسفانه بعضی ها معنویت را به شکل و ظاهر دهه ۶۰ می بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام سیدحسین آقامیری در دومین یادواره ۱۳۰ شهید و ۱۴ شهید گمنام و دانش آموز بخش کویرات آران و بیدگل در آستان مقدس امامزاده عبدالله ابوزید آباد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی با بیان اینکه مقام امت عصر غیبت از امت عصر ظهور بالاتر است، تصریح کرد: شهدایی که در عصر غیبت به شهادت می رسند مقامشان از شهدایی که در رکاب حضرت به شهادت می رسند از جهاتی بالاتر است.

حجت الاسلام آقامیری ادامه داد: زمینه سازی ظهور اصلی ترین دلیل دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران است، چون آنها امام زمان(عج) را بهتر ما شناخته اند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند ایران قوی باشد، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند «استکبار با ایران قوی مشکل دارد».

کارشناس مذهبی با بیان اینکه نباید نسبت به حمله تروریستی شیراز و اهانت به حرم حضرت شاهچراغ(ع) بی تفاوت باشیم، یادآورشد: یک سری از تحلیل هایی که در کشور اتفاقات می افتد نتیجه غلبه دستگاه رسانه ای دشمن است.

وی با بیان اینکه فتنه همیشه بوده است و خواهد بود و مشکلات هم هست و باید هم رفع بشود، تصریح کرد: یک سری مشکلات کشور بر می گردد به قبل و حل شدن آنها کار یک روز و یک سال نیست.

حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه امروز عده ای نقش ابوموسی اشعری ها را بازی می کنند، افزود: خیلی جالب است کسانی که خودشان متولی اجرایی کشور بودند و مشکلات به آنان بر می گردد، امروز با دادن بیانیه دو طرف را دعوت به آرامش می کنند.

وی، با اشاره به پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف افزود: ایرانی که روزی جرات کوچکترین اهانت به سگ امریکایی را نداشت و صدام با شلیک اولین گلوله گفت سه روز دیگر تهرانیم، لنگ سیم خاردار و درگیر مسائل جزئی بود امروز به جایی رسیده که تمام دستگاههای اطلاعاتی استکبار می خواهند زمین گیرش کنند .

حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه امروز دو قدمی خانه کفر ایستاده ایم، تصریح کرد: امروز ایران به قدری قدرتمند شده است که بچه های رزمنده ما پشت خانه های صهیونیست ها سنگر گرفته اند.

وی با بیان اینکه جوانانی که گول دشمن را خوردند و به کف خیابان آمدند قابل اصلاح هستند، گفت: جوانان ما جوانان با معنویتی هستند ولی متأسفانه بعضی ها معنویت را به شکل و ظاهر دهه ۶۰ می بینند.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha