دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار صمیمی آیت الله موسوی جزایری با داوطلبین جدیدالورود مقطع سیکل حوزه علمیه خوزستان

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان گفت: خواسته ما طلاب و روحانیون از قوه قضائیه و دولت اشد مجازات عاملان اتفاقات اخیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اجتماع طلاب و روحانیون خواهر و برادر اهواز امروز با حضور علما، اعضای خبرگان رهبری و شخصیت ها حوزوی در جوار شهدای مدافع حرم اهواز برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان با بیان این‌که راهکار رفع و دفع اتفاقات اخیر وحدت است، اظهار کرد: مصداق وحدت جمع شدن گرد مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است.

وی با اشاره به اینکه ارتش و سپاه به فرمانده کل قوا اعلام کردند که آماده جهاد در راه شما هستیم، ادامه داد: خواسته ما طلاب و روحانیون از قوه قضائیه و دولت اشد مجازات عاملان اتفاقات اخیر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: دشمن باید از ما بترسد تا نتواند جنایتی را مرتکب شود.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: این حرف که در وقت اغتشاشات می‌گویند ما چند نفر را از زندان آزاد کردیم، غلط است. جای مماشات و احترام گذاشتن به اغتشاشگران نیست.

اغتشاشگران اقلیتی هستند که کثرت نمایی می کنند

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان هم عنوان کرد: از مسئولان امنیتی و قضائی سؤال می‌کنیم، تا کی بناست این اتفاقات، اغتشاشات مداوم و فکر تجزیه ایران ادامه دار باشد؟

استاد حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: اغتشاشگران اقلیتی هستند که کثرت نمایی می کنند. این فتنه ها تا زمان ظهور و جدا شدن شیعیان خالص از ناخالص ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران آنقدر قدرتمند است که با این اغتشاشات و تلنگرها ضربه نمی‌خورد.

در اجتماع طلاب و روحانیون اهواز، حجج اسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، خانم مطوس، سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان و جمعی از شخصیت های حوزوی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha